کد خبر: 966089
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات موسوی و شفیعی صحبت کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پیمان رضایی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت و احتمال جدایی سید محمد موسوی از تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: آقای موسوی قرارداد رسمی با باشگاه ما دارد، اما ظاهرا پیشنهادی از یک تیم لهستانی دارد که درخواست رضایت باشگاه برای جدا شدن را داشته است، اما فعلا باشگاه تصمیمی درباره جدایی او ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این موضوع می‌توان این انتظار را داشت که شهرداری ارومیه با جدایی موسوی موافقت کند؟ توضیح داد: فعلا نمی‌توانم اظهار نظری در این مورد داشته باشم. باید تیم لهستانی درخواست خود را کتبا به باشگاه ما ارسال کند، جلسه ما با مربی و کمیته فنی برگزار شود تا بتوانیم تصمیم نهایی را بگیریم. در حال حاضر که تصمیم باشگاه به جدایی آقای موسوی نیست.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در مورد انتقال علی شفیعی به این تیم نیز گفت: با شفیعی مذاکراتی را انجام داده و به توافقات اولیه هم رسیده‌ایم، با این حال باید بحث رضایت باشگاه فرانسوی برای جدایی او از این تیم نیز برطرف شود تا نتیجه نهایی را اعلام کنیم.

او همچنین در مورد رای کمیته انضباطی مبنی بر ۶ جلسه محرومیت جواد کریمی نیز گفت: ما به رای کمیته انضباطی احترام گذاشته و هر تصمیمی که گرفته شده را قبول می‌کنیم. اگر کسی مدارکی را کتبا در اختیار دارد، می‌تواند ارائه کند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار