کد خبر: 966016
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
فرماندار سمنان خبر داد
فرماندار سمنان از راه‌اندازی چهار کاروان غدیر در نقاط مختلف شهر سمنان هم‌زمان با شب و روز عید غدیر خبر داد.

سیدعباس دانایی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های عید غدیر خم (عید ولایت) در شهرستان سمنان، به راه‌اندازی چهار کاروان غدیر با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه و تبیین جایگاه امامت و ولایت در نقاط مختلف شهر هم‌زمان با شب و روز عید غدیر اشاره کرد.

فرماندار سمنان با اشاره به ضرورت تقویت بنیه اعتقادی و پیروی از اهل‌بیت (ع) بیان کرد: ضرورت تبیین، ترویج و اشاعه فرهنگ غنی غدیر و تبیین مقام و فضایل حضرت علی (ع) در دهه ولایت و امامت یک ضرورت همگانی است.

دانایی با اشاره به اهمیت جایگاه امامت و ولایت در جامعه اسلامی یادآور شد: واقعه غدیر یکی از روزهای مهم تاریخ جهان اسلام و بلکه تاریخ بشری است.

وی با اشاره به راه‌اندازی چهار کاروان غدیر در نقاط مختلف شهر بیان کرد: دو کاروان در روز 28 مردادماه ساعت 19 از میدان کوثر به سمت میدان امام علی (ع) و ساعت 20:30 از میدان نبوت به سمت انتهای امین حرکت می‌کنند.

فرماندار سمنان اضافه کرد: دو کاروان دیگر در روز 29 مردادماه از کتابخانه عمومی بلوار حکیم الهی به سمت امامزاده علویان از ساعت 18:30 حرکت و نسبت به برگزاری مراسم اقدام می‌کنند.

دانایی برگزاری جشن بزرگ غدیر هم‌زمان با روز غدیر از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر در سالن الغدیر را از دیگر برنامه‌های مرکز استان عنوان کرد.

وی برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع گل و شیرینی، نورافشانی میدان امام علی (ع)، فضاسازی شهری و...را از دیگر برنامه‌های روز عید غدیر عنوان کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر