کد خبر: 965904
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یک قدرت مستقل در جهان است، گفت: ایران اسلامی بی تاثیر از قدرت‌های جهانی، استقلال اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی خود را حفظ کرده و این استقلال ساختاری به الگویی بی بدیل برای جهانیان مبدل شده است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی از مناطق ماموریتی نیروی زمینی سپاه در شمال غرب کشور در ارتفاعات مرزی شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت بازدید کرد.

سرلشکر سلامی در این بازدید با اشاره به این که رزمندگان نیروی زمینی سپاه پرچم جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط مرز‌ها و در بالاترین ارتفاعات برافراشته نگه داشته اند، گفت:ما از رزمندگان ایران اسلامی که با آزادگی، ایمان و عزم راسخ خود برای پاسداری از مرز‌های ایران اسلامی همواره آماده فداکاری هستند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: رزمندگان اسلام سینه‌های ستبری همچون کوه‌های سر به فلک کشیده شمال غرب دارند و آنچه که در این مناطق و سنگر‌ها مشهود و قابل لمس است تصویری زیبا، معنادار و مقتدر از آمادگی و استقامت برای صیانت از امنیت و آرامش ملت عظیم الشان ایران اسلامی است.

فرمانده کل سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: در این مناطق علاوه بر نیرو‌های عملیاتی، واحد‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه نیز کوه‌ها را شکافته و برای باز کردن مسیر‌های منتهی به پایگاه‌های مرزی حماسه‌های افتخارآمیزی خلق کرده اند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه استقرار پاسگاه‌ها، برجک‌ها و نیرو‌های مرزی ایران در برخی نقاط برای نخستین بار اتفاق افتاده است و می‌توان این موفقیت را یک رخداد تاریخی نامید، تاکید کرد: تمامی قله‌های مرزی شمال غرب تحت تسلط و اشراف همه جانبه نیرو‌های مومن و انقلابی سپاه قرار دارد و امنیتی که در این نقاط وجود دارد شاهکار با عظمتی است که فرزندان این مرز و بوم به لطف و مدد الهی در این نقاط مرزی خلق کرده اند.

وی در ادامه تاکید کرد: پیام ما به دشمنان این است که اقتدار ایران اسلامی را که گسترده جهانی پیدا کرده است در محاسبات خود مد نظر قرار دهند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یک قدرت مستقل در جهان است، گفت: ایران اسلامی بی تاثیر از قدرت‌های جهانی، استقلال اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی خود را حفظ کرده و این استقلال ساختاری به الگویی بی بدیل برای جهانیان مبدل شده و جلوه گری‌های آن بسیاری از ملت‌ها و کشور‌ها را تحت دامنه تاثیر خود قرار داده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
0
دولت تدبیر و امید ! نباید به سادگی از دزدی دریایی انگلیس بگذرید و لذا باید خسارت این مدت توقف غیر قانونی و دزدی دریایی را از پیر خرفت انگلیس بگیرید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار