کد خبر: 965156
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از کشف جسد یک نظامی این رژیم در جنوب کرانه باختری خبر داد و گفت، آثار ضربات چاقو بر جسد او مشهود است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز پنجشنبه از کشف جسد یک نظامی این رژیم در جنوب کرانه باختری خبر داد و گفت، یگان‌هایی از ارتش و سرویس امنیت عمومی (شاباک) در حال تحقیقات در این خصوص هستند.

به گزارش وبسایت شبکه «آی.۲۴» پلیس اسرائیل از صبح امروز که جسد در منطقه «گوش عتصیون» در اطراف شهر الخلیل در کرانه باختری پیدا شده، در حال پیگیری و تحقیقات است.

به گفته سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی، آثار ضربات چاقو بر جسد کاملا مشهود است. هویت فرد نظامی شناسایی و به خانواده او اطلاع داده شده و تحقیقات در محل حادثه در جریان است.

آی.۲۴ نوشت، اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که «سرباز کشته شده» ساعت ۱۹:۳۰ اطلاع داده که در مسیر شهر قدس به مرکز دینی‌ای است که در شهرک بنیامین، در آنجا تدریس می‌کند. ساعت ۲۳:۵۰ همکارانش خبر داده‌اند که او ناپدید شده است و در ساعت ۲۰:۰۰ هم گوشی همراه او در محدود شهرک «نافیه دانییل» نزدیک به شهر الخیل پیدا شده و در ساعت ۰۳:۱۳ بامداد امروز نیز جسدش پیدا شده است.

هنوز اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار