کد خبر: 965155
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
لطف الله فروزنده:
عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به قدرت جریان اصلاحات در تیم اقتصادی دولت، گفت: مشکلات کنونی به دلیل سیاست‌های غلط این جریان است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: لطف الله فروزنده عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس درباره سهم جریان اصلاحات در مشکلات معیشتی مردم گفت: اصلاح طلبان و اعتدال گرایان جدا از هم نیستند از این رو دولت در اختیار آن‌ها قرار دارد و ناکارآمدی‌ها به دو جریان اصلاحات و اعتدال برمی گردد.

وی با بیان اینکه مُهره‌های اصلاح طلب در دولت بخصوص در تیم اقتصادی حضور دارند، افزود: اسحاق جهانگیری به عنوان چهره شاخص اصلاحات در راس دولت قرار دارد و از قدرت و مسئولیت بالایی نیز برخوردار است، او مسئول تیم اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است و باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشد.

معاون پارلمانی دولت دهم تصریح کرد: مشکلات کنونی اقتصاد به دلیل سیاست‌های غلط در تیم اقتصادی دولت است که در این راستا می‌توان به عدم حمایت از تولید، عدم حمایت از صادرات و فساد و رانت‌هایی که بوجود آمده اشاره کرد؛ آن‌ها (مسئولان اجرایی) وعده داده بودند مسائل اقتصادی را سروسامان دهند، نه تنها سامان نیافت بلکه اوضاع وخیم‌تر شد.

فروزنده گفت: همگان به این نکته اذعان دارند که بخشی از مشکلات به تحریم برمی گردد، ولی بخش عمده مربوط به سیاست‌های غلط دولت و تیم اقتصادی است، آن‌ها باید به حمایت از تولید ملی و توانمندی داخلی باور داشته باشند، اما متاسفانه نگاه به بیرون و اروپا دارند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار