کد خبر: 964837
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
پایتخت‌نشینان از ابتدای مهرماه امسال دیگر قبض‌های کاغذی برق دریافت نخواهند کرد.
سرویس اقتصادی جوان‌آنلاین: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر اینکه از ابتدای مهرماه امسال قبوض کاغذی برق جمع‌آوری و صورت‌حساب‌ها به صورت پیامکی و الکترونیکی صادر خواهد شد، گفت: در حال حاضر اطلاعات یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک در پایتخت جمع‌آوری شده و هم‌اکنون قبوض ۳۶ درصد مشترکان تهرانی به‌صورت پیامک ارسال می‌شود.

حسین صبوری با اشاره به اینکه برای ثبت اطلاعات مشترکان در سامانه، دو سرشماره در نظر گرفته شده است، افزود: در روش نخست مشترکان تمامی کشور به همراه پایتخت نشینان می‌توانند با ارسال *۱*شناسه قبض# به سرشماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات خود را در سامانه ثبت و پس از این قبوض خود را به صورت الکترونیک دریافت کنند. همچنین شهروندان تهرانی می‌توانند به صورت اختصاصی با ارسال شناسه قبض*۱ به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات قبض خود را در قالب پیامک دریافت کنند.
بنا بر اعلام وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ادامه داد: مشترکان تهرانی می‌توانند از طریق سایت شرکت، سامانه ۱۵۲۱ و اپلیکیشین همراه تهران نیز نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند تا از ابتدای مهرماه با حذف کامل قبوض کاغذی دچار مشکل نشوند.

این اظهارات در حالی است که بر اساس اطلاعیه‌ای که برروی سایت شرکت توزیع برق تهران بزرگ قرار گرفته اعلام شده است که از ۱۵ شهریورماه صورتحساب برق مصرفی دیگر چاپ و توزیع نخواهد شد.

مشترکان پس از اجرای این طرح و در صورت نیاز به فیزیک قبوض خود می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت و درج شناسه قبض، صورت‌حساب خود را دریافت کنند.

بر این اساس از مردم درخواست شده در ساعات اوج مصرف ساعت (۱۲-۱۶) و (۲۰الی۲۳) طی روز‌های گرم باقی مانده سال، همکاری لازم را مانند گذشته با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند تا تمام هموطنان از نعمت انرژی برق بهره‌مند شوند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار