کد خبر: 964448
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تغییر قطعی برنامه‌های تاکتیکی این تیم گفت: پرسپولیس می‌تواند دوباره بدون برانکو هم روی قله فوتبال ایران بایستد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمد صادقی درباره تغییرات ایجاد شده در لیست بازیکنان پرسپولیس که منجر به خروج هفت بازیکن با تجربه و جوان از این تیم شده است گفت: پرسپولیس با توجه به رفتن برانکو ایوانکوویچ کمی دچار حاشیه شده بود، اما این تیم توانست با حضور کادرفنی جدید، سازمان یافتگی گذشته را پیدا کند و تمرینات منظمی را انجام دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال تکرار قهرمانی‌های متوالی این تیم در لیگ برتر بدون حضور برانکو ایوانکوویچ افزود: وقتی یک تیم می‌خواهد به موفقیت برسد باید تمام زنجیره‌های موفقیت را داشته باشد. از بازیکن و مربی گرفته تا مدیریت باید کمک کنند تا قهرمانی باز هم تکرار شود.

وی ادامه داد: برانکو با دانش فنی بالای خود کمک زیادی به فوتبال ایران کرد، اما من فکر می‌کنم ترکیب اصلی پرسپولیس حفظ شده و این تیم در چند پست نیز تقویت شده است؛ بنابراین پرسپولیس می‌تواند قهرمانی خود را با کالدرون هم تکرار کند؛ مربی با تجربه‌ای که به پرسپولیس آمده است و می‌تواند باعث تقویت سرخپوشان شود. او کارش را خیلی جدی شروع کرده است و نظم را به جمع بازیکنان بازگردانده است.

صادقی با اشاره به کمبود مهاجم در لیست سرخپوشان پایتخت افزود: این مشکل بزرگی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. هر بازیکنی نمی‌تواند گل‌زن شود و خط حمله پرسپولیس باید تقویت شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار