کد خبر: 963850
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرزگفت: به منظور مدیریت مصرف وجلوگیری از هدر رفت آب و استاندارد سازی انشعابات در سطح روستا‌های استان از اول سال تا کنون این شرکت نسبت به تعویض تعداد ۵۷۳ کنتور خراب اقدام نموده است.

عبدالحسین حسن زاده افزود با تعویض کنتورهای خراب از پرت بیش از حد آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آبرسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم به منظور مدیریت مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزودند :  با اشاره بر این که به صفر رساندن کنتور های خراب در استان از اهداف اصلی شرکت می باشد اما چون در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتور های خراب افزوده می شود بنابر این کار تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی می باشد .

حسن زاده گفت : تعداد 220 فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی که مصرفی معادل 72،000 متر مکعب آب مصرفی داشته اند و مبلغ 3،200،000،000 ریال بابت آب  بهای  مصرفی دریافت گردیده است.

مدیرعامل شرکت آبفای روستایی البرز ابراز داشت : افرادی که از طریق انشعاب‎های غیرمجاز به شبکه آب وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی و کاهش میزان آب قرار می‌دهند که برخورد با این افراد طبق قانون در دستور کار قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار