کد خبر: 963563
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: وجود تعدادی از افراد دو تابعیتی، در میان مدیران صحت دارد که تعداد آنان ۱۰۱ نفر هستند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: نادر قاضی‌پور ضمن تایید وجود برخی از مدیران دو تابعیتی در کشور اظهار کرد: فهرستی که تهیه شده شامل افراد دارای گرین‌کارت و دو تابعیتی است که گزارش کامل آن نیز در کمیسیون امنیت ملی و صحن مجلس قرائت شده است.

وی تصریح کرد: این فهرست اسامی محرمانه بوده و پس از قرائت در صحن مجلس، برای رسیدگی بیش‌تر به قوه قضائیه ارجاع داده شده است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس با تاکید بر اینکه ملاک رسیدگی و برخورد با مدیران دوتابعیتی بر عهده قوه قضائیه است خاطرنشان کرد: مطابق قانون اموال افراد دوتابعیتی باید مصادره شود و در این زمینه خواستار برخورد صریح قانون با متخلفان هستیم.

پیش‌بینی آرای بیشتر اصول‌گرا‌ها در انتخابات

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس گفت: پیش‌بینی می‌شود در این دوره از انتخابات که با حضور حداکثری مردم برگزار می‌شود، میزان آرای اصولگرا‌ها بیش‌تر باشد.

این نماینده مجلس افزود: با توجه به شرایط موجود و عملکرد نه چندان مناسب دولت، آرای اصلاح‌طلبان در این دوره با کاهش همراه بوده و احتمال آن می‌رود که لیست این جریان سیاسی در انتخابات پیش رو چندان موفق نباشد.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: البته برخی از نمایندگان این جریان سیاسی که به صورت تکی و نماینده شهرستان‌های کوچک هستند به دلیل عملکرد مناسب و فعالیت‌هایی که در دوره نمایندگی داشته‌اند نسبت آرای خوبی را کسب می‌کنند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار