کد خبر: 963107
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
وقتی کشتی حامل نفت جمهوری اسلامی را به غلط توقیف می‌کنند، بلافاصله با کار غیرقانونی آن‌ها در خلیج فارس برخورد می‌کنیم و این یعنی اراده و قدرت پاسخگویی به هر تهدیدی را داریم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، «امیر سرتیپ حاتمی» در آیین اختتامیه مسابقات قرآن بانوان نیرو‌های مسلح گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی که البته برکات زیادی در ابعاد مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت به جمهوری اسلامی و ایران عزیز و مردم عزیز شاهد هستیم، اهتمام به قرآن کریم است. در دوران انقلاب اسلامی آموزش قرآن، تدبر در کلام وحی و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و رسوخ فرهنگ قرآنی در زوایای مختلف جامعه به ویژه درون خانواده‌ها اتفاق افتاد.
وزیر دفاع در ادامه با بیان اینکه امروز درگیر جنگ اراده‌ها با دشمن هستیم، گفت:دشمن می‌خواهد اراده مردم ایران را سست کرده و با جنایت‌هایی که انجام می‌دهد، در صفوف مستحکم ملت رخنه ایجاد کند. هدف غایی دشمن پشیمان کردن مردم از تمسک به کلام وحی است. اما امروز مقاومت و اراده ملت عزیزمان تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) روز به روز مستحکم‌تر و استوارتر جلوه می‌کند. وزیر دفاع با تأکید بر اینکه نیرو‌های مسلح بخش مهم و نخبه جامعه هستند و دشمن روی اراده آن‌ها متمرکز است، گفت: با آگاهی و بصیرتی که در نیرو‌های مسلح وجود دارد حرکت مصمم‌تری را شاهدیم و در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی در بُعد علمی و فرهنگی شاهد بالا‌ترین بالندگی‌ها هستیم. امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حقد و کینه دشمنان درباره آمادگی‌های دفاعی نیرو‌های مسلح ایران اظهار داشت: بحمدالله در تمامی حوزه‌های دفاعی و رزمی اعم از حوزه موشکی دریا به دریا، زمین به زمین، هوا به هوا، زمینی، دریایی، هوایی، پدافند و الکترونیک و... به حول و قوه الهی پیشرفت کرده‌ایم و این تجهیزات را به دست رزمندگانی برای حفظ و حراست از میهنی می‌سپاریم که شما خانواده‌ها، پشتیبان آن‌ها هستید. وی با اشاره به انهدام پهپاد امریکا در آب‌های خلیج فارس گفت: پاسخ هوشمندانه نیرو‌های مسلح به این تجاوز آشکار، نشان‌دهنده اقتدار ایران اسلامی در بعد دفاعی و بازدارندگی است. وزیر دفاع با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و عمل به آموزه‌های قرآن کریم همه مؤلفه‌های قدرت‌ساز اعم از دانش، فناوری و سرمایه‌های انسانی مؤمن و متخصص، را در اختیار داریم، گفت: مجموعه نیرو‌های مسلح با توانایی ساخت و بهره‌برداری از پیشرفته‌ترین سیستم‌های راداری، تسلیحات هوشمند و پیشرفته با انهدام پهپاد متجاوز ذره‌ای از آمادگی، هشیاری و اقتدار خود را به دنیا نشان دادند.
امیر حاتمی تصریح کرد: وقتی کشتی حامل نفت جمهوری اسلامی را به غلط توقیف می‌کنند بلافاصله با کار غیرقانونی آن‌ها در خلیج فارس برخورد می‌کنیم و این یعنی اراده و قدرت پاسخ گویی به هر تهدیدی را داریم و این مقابله توسط رزمندگان مؤمن، شجاع و ولایتمداری انجام می‌شود که با تأسی و پیروی از قرآن در برابر هر ظالم و زیاده‌خواهی بدون هیچ درنگی ایستادگی می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار