کد خبر: 963099
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
تهیه‌کننده سریال پایتخت اعلام کرد در مورد این سریال تلویزیونی با همه بازیگران اصلی قرارداد بسته شده و آذرماه کار «پایتخت۶» شروع می‌شود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش تسنیم، فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» قرار است عید نوروز دوباره آنتن شبکه یک را قُرُق کند. این بار محسن تنابنده علاوه بر سرپرست نویسندگی و طراحی، کار نگارش را هم در غیاب مرحوم خشایار الوند انجام می‌دهد ولی در همین راستا برخی هر روز خبر‌های ضد و نقیضی از «پایتخت» منتشر می‌کنند مانند عدم حضور ارسطو (احمد مهرانفر)، اما تهیه‌کننده سریال در گفتگو با تسنیم این خبر را تکذیب کرد. الهام غفوری تهیه‌کننده سریال تلویزیونی پایتخت گفت: خوشبختانه همه بازیگران در کنار ما هستند و برای همه‌شان قصه طراحی می‌شود. احمد مهرانفر هم یکی از نقش‌های اصلی پایتخت است و «ارسطو» می‌ماند، چون هم ما به هنرنمایی‌اش علاقه‌مندیم و هم مردم او را دوست دارند، البته نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده است.
الهام غفوری حتی در سؤالی درباره حضور دوباره مهران احمدی هم اشاره کرد: بستگی دارد محسن تنابنده به چه طرحی نهایتاً برای ساخت «پایتخت ۶» برسد. هر اتفاقی امکان دارد!
حالا موضوع علیرضا خمسه و کاراکتر بابا پنجعلی مطرح می‌شود که قرار است اتفاق خاصی برای او بیفتد و نباشد، این خبر را هم الهام غفوری تکذیب کرد و گفت: حاشیه‌ها را در نظر نگیرید و همه اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنید. او تأکید کرد: قرارداد بازیگران اصلی سریال بسته شده و با آماده شدن فیلمنامه، پیش‌تولید در پاییز و آذر ماه هم تست گریم و لباس آغاز می‌شود. او درباره اضافه شدن بازیگران جدید به سریال «پایتخت» گفت: ما همه منتظر نگارش نهایی سریال «پایتخت» هستیم که محسن تنابنده مشغول نگارش است. باید ببینیم داستان چه سمت و سو و موقعیت‌هایی خواهد داشت و به تناسب آن از بازیگران استفاده می‌کنیم. ما فعلاً برای اینکه همه بازیگران اصلی را داشته باشیم قرارداد بسته‌ایم تا ببینیم سمت و سوی قصه و داستان فصل ششم «پایتخت» به کجا می‌رسد و آن وقت درباره جزئیات دیگر حتماً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
با این تفاسیر باید ببینیم و منتظر باشیم خانواده نقی معمولی بعد از اتفاقات سوریه و مبارزه با داعش، چه اتفاقاتی برایش خواهد افتاد؛ گروهی که چند سالی است با بازیگرانی، چون ریما رامین‌فر، محسن تنابنده، علیرضا خمسه، مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی و سارا و نیکا فرقانی‌اصل مهمان خانواده‌های مردم می‌شوند، البته در فصل پنجم بهرام افشاری هم به این پروژه اضافه شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار