کد خبر: 962874
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رشد ابرهای همرفتی و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در تهران و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی طی امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ تیر ماه) خبر داد.

سرویس جامعه جوان آنلاین: احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: طی دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب برای جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در استان‌های خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی، سمنان، شرق اصفهان و منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ساعات بعد ازظهر امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ تیر ماه) برای دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی در استان‌های سمنان، مازندران، خراسان شمالی، تهران و البرز رشد ابرهای همرفتی و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه طی فردا و پس‌فردا (۳۱ تیر و ۱ مرداد ماه) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر افزایش ابر و بارش پراکنده در استان‌های گیلان و مازندران دور از انتظار نیست،اظهارکرد: در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۱ تیر) صاف در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱ مرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار