کد خبر: 962805
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
نشان عالی مدیریت ۹۸ به مدیران عامل "ونک پارک "، " ایران چوب" و" خانه" از زیر مجموعه‌های بنیاد مستضعفان رسيد
چهارمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری به شماره ٧٦٤٢٢٧٨ در محل تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه با هدف معرفی مدیران حرفه‌ای در زمینه پایدار سازی کسب و کار خلاقیت اشتغال زایی در میان تحریم‌ها و بحران‌های اقتصادی کشور برگزار و مدیران عامل سه شرکت "ونک پارک "، " ایران چوب" و" خانه" از زیر مجموعه‌های بنیاد مستضعفان به همراه ۶۷ مدیر موفق و برتر کشور از جمله شرکت‌های بانک کار آفرین، بیمه کوثر، ایران ارقام، سیمان سبزوار، یک و یک و ... موفق به کسب نشان عالی مدیریت سال شدند.  

محمد رضا هاديلو

 چهارمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال در حالي با مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری در محل تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه بر گزار شد که امسال اين اجلاس با هدف معرفی مدیران حرفه‌ای در زمینه پایدار سازی کسب و کار خلاقیت اشتغال زایی در میان تحریم‌ها و بحران‌های اقتصادی کشور برگزار شد. جايي که مدیران عامل سه شرکت "ونک پارک "، " ایران چوب" و" خانه" از زیر مجموعه‌های بنیاد مستضعفان به همراه ۶۷ مدیر موفق و برتر کشور از جمله شرکت‌های بانک کار آفرین، بیمه کوثر، ایران ارقام، سیمان سبزوار، یک و یک و ... موفق به کسب نشان عالی مدیریت سال شدند.

لازم به ذکر استدر سال جاري مدل توانمند سازی مدیران در حوزه توسعه پایدار اقتصاد کشور که از سر فصل‌های کلی و جامع آن شامل همسویی، پویایی، شکوفایی و توسعه سازمان می‌باشد از شاخص‌های ارزیابی مدیران شرکت‌ها محسوب می‌شود که مستندات آن توسط اعضای کمیته علمی و مدیر برتر سال ارزیابی، مورد بررسی قرار گرفت و منجر به انتخاب ۷۰ مدیر برتر سال ۱۳۹۸ شد.

 

فرصتی برای بازنگری شاخص‌های توسعه

شرکت‌های عمرانی بنیاد مستضعفان، نشان هاي عالی مدیریت را درو کردند

در چهارمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال سید جواد موسوی مدیر عامل شرکت ساختمانی ونک پارک یکی از دریافت کنندگان نشان عالی مدیریت است که در رابطه با نتایج چهارمین اجلاس گفت: شاخص سازی و ارزیابی شاخص‌های اقتصادی برای رقابت مدیران بخش خصوصی همیشه عاملی مهم در رشد بخش خصوصی و توسعه پایدار کشور به شمار می‌آید، وقت اعظم مدیران بخش‌های خصوصی در کشور به جهت شرایط سخت فضای کسب و کار به برنامه ریزی و اجرای راهکار‌های مدیریتی جهت کاهش آثار تحریم‌های ناعادلانه و تغییرات غیر قابل پیش بینی بازار، صرف می‌شود به طوری که عملا بازنگری شاخص‌های توسعه و بهره وری در فضای کسب و کار به اولویت‌های دست چندم بخش خصوصی تبدیل شده است. وی افزود: معتقدم با حضور در این فضا‌های رقابتی می‌توان فرصتی برای ارزیابی برون سازمانی شاخص‌های بهره وری به ویژه در حوزه مدیریت فراهم کرد و علاوه بر آن با به اشتراک گذاری تجارب مدیریتی از همه راه‌های ممکن برای موفقیت در فضای کسب و کار بهره جست

 

تحریم‌ها آزمونی برای فضای کسب و کار

شرکت‌های عمرانی بنیاد مستضعفان، نشان هاي عالی مدیریت را درو کردند

در ادامه اين اجلاس، سید احمد نظری مدیر عامل شرکت ایران چوب دومین دریافت کننده نشان عالی مدیریت از بنیاد مستضعفان نیز با اشاره به اهمیت هم افزایی درون گروهی نشان عالی مدیریت را ناشی از همدلی و همکاری درون سازمانی همه کارکنان ایران چوب دانست و خاطر نشان کرد: شرکت ایران چوب طی چند سال گذشته بعد از تعطیلی موقت همانند ققنوسی از خاکستر بیرون آمده و با تمام قوت در حال تلاش برای رقابت سالم در فضای کسب و کار است و افتخار ما در گذشته و حال و آینده این خواهد بود که کالای ایرانی را با کیفیتی کم نظیر تولید می‌کنیم. وی تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی بر علیه ایران را موقت دانسته و گفت: هر چند در فضای کسب و کار بسیار از این تحریم‌ها متاثر هستیم، ولی معتقدم این آزمون به همه تاثیر گذاران در فضای کسب و کار اعم از تولید کننده و تصمیم گیرنده درس‌های زیاد خواهد آموخت.

 

افزایش بهره وری و شاخص‌های توانمندی بخش خصوصی

شرکت‌های عمرانی بنیاد مستضعفان، نشان هاي عالی مدیریت را درو کردند

هادی اسماعیلی مدیر عامل شرکت خانه نیز سومین دریافت کننده نشان عالی مدیریت است که در این باره اظهار داشت: شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان علاوه بر رعایت شاخص‌های مدیریتی و قوانین ملی موظف به رعایت آیین نامه‌های بنیاد مستضعفان هستند که فراتر از قوانین عادی و با هدف افزایش شاخص‌های بهره وری و توانمندی شرکت‌ها و همچنین رقابت سالم با سایر بخش‌های فعال خصوصی تدوین شده اند.

وی بخشنامه اخیر بنیاد مستضعفان مبنی بر منع سرمایه گذاری شرکت‌های عمرانی وابسته در طراحی و ساخت مال‌ها و مجتمع‌های تجاری بزرگ که منجر به عرضه کالای مارک دار غیر ایرانی شود را در همین راستا ارزیابی کرده و گفت:: واقعیت این است که شرکت‌های بنیاد مستضعفان هم باید در فضای کسب و کار برای ایجاد در آمد و سود منطقی ناشی از تولید کالا و خدمات تلاش کنند و هم توجه ویژه‌ای به مسوولیت‌های اجتماعی شرکتی خود و بنیاد مستضعفان معطوف کنند به طوری که فضای کسب و کار خود را با تاکید بر شاخص‌های محرومیت زدایی و اشتغالزایی تعریف و تبیین کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار