کد خبر: 962732
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
در حالی که حدود ۲ هفته از انتخابات فدراسیون وزنه برداری می‌گذرد، علی مرادی هنوز نتوانسته سرکار خود حاضر شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: علی مرادی که روز ۱۶ تیرماه در انتخابات فدراسیون وزنه برداری با کسب ۲۲ رای از ۴۳ رای توانست به عنوان رییس جدید انتخاب شد حالا با گذشت تقریبا دو هفته نتوانسته بر سر کار خود حاضر شود این در حالی است که کمتر از دو ماه دیگرمسابقات جهانی وزنه برداری در کشور تایلند برگزارخواهد شد.

آقای وزیر چرا حکم رییس وزنه برداری امضا نمی‌شود؟!
البته امکان دارد امضا نشدن حکم علی مرادی توسط وزیر بی مناسبت با حواشی و کارشکنی‌های برخی کاندیدا‌ها نباشد چرا که برخی از کاندیدا‌ها به دلایل واهی و پوچ در رای‌های کسب شده برای مرادی اعتراض داشتن، اما نکته مهم اینکه مسئولان وزارت ورزش در روز‌های اخیر بار‌ها اعلام کرده اند کسب ۲۲ رای در این انتخابات برای معرفی رییس کافی بوده و امکان ابطال انتخابات وجود ندارد. حال سئوال اینجاست آقای وزیر؟ دلیل امضا نشدن حکم علی مرادی چیست؟

امروز با وجود رای آوردن مرادی نزدیک دو هفته است که نمی‌تواند به فدراسیون برود و مهمتر اینکه مسابقات جهانی را در پیش داریم و مهم‌تر بازهم اینکه اعزام سهراب مرادی به هانوفر آلمان برای درمان مصدومیت در وضعیت مبهم قررا گرفته است و معلوم نیست چرا به تعویق افتاده است.
سهراب مرادی مرد شماره یک ما در المپیکاست و این بلاتکلیفی فقط وصعیت او را بحرانی‌تر می‌کند. موضوعی مه امروز توجهی خاصی به آن نمی‌کند و کسی به صورت جدی پیگیر اعزام این وزنه بردار به آلمان نیست. قطعا همه مشکلات مثل زنجیر به هم وصل است و گره آن به دست وزیر با یک امضا حل می‌شود.
تجربه چندین سال مرادی در فدراسیون نشان داده او در فدراسیون بیش از هر کسی پیگیر مشکلات وزنه برداران است و زیر خم این گونه مشکلات را به خوبی بلد است، پس آقای سلطانی فر تعلل جایز نیست و به خاطر وزنه برداری وضعیت نابسامان وزنه برداران را دریابید.
به نظر می‌رسد مسئولان وزارت ورزش باید هر چه سریعتر فکری به حال وزنه برداری بکنند .کمتر از ۲ ماه دیگر مسابقات جهانی وزنه برداری در کشور تایلند برگزار خواهد شد و به همین دلیل تیم ملی نیاز به برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در این رویداد مهم یک سال قبل از المپیک خواهد داشت همه این‌ها فقط با یک امضا زیر حکم علی مرادی برای بازگشت به فدراسیون حل می‌شود تا کار‌ها روی روال بیفتد و فردی به نام رییس پاسخگوی همه امور باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار