کد خبر: 962304
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
جوان ۲۰ ساله‌ای که پزشکان یک بیمارستان خصوصی مرگش را تایید کرده بودند ناگهان هنگام انجام مراسم تشییع جنازه زنده شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: جوان ۲۰ ساله هندوستانی که خانواده و بستگانش پس از تایید مرگش در بیمارستان مشغول انجام مراسم تشییع جنازه‌اش بودند ناگهان زنده شد. «محمد فرقان» اهل منطقه «لاکنو» هند پس از آنکه پزشکان یک بیمارستان خصوصی به اشتباه مرگش را اعلام کردند در آستانه زنده به گور شدن بود که نجات یافت. او پس از یک حادثه تصادف در تاریخ ۲۱ ژوئن به یک بیمارستان خصوصی منتقل و بستری شد.

دوشنبه هفته گذشته بود که پزشکان مرگ محمد را تایید کردند و پس از انتقال جنازه با آمبولانس به خانه، خانواده و بستگان این جوان آماده تشییع جنازه او شدند. اما هنگام انجام مقدمات مراسم تشییع جنازه ناگهان برادر بزرگتر محمد متوجه تکان خوردن لب او شد و بلافاصله دوباره این جوان به یک بیمارستان دیگر منتقل گردید.

«محمد عرفان»، برادر محمد در این باره گفت: "پس از انتقال جسد برادرم به خانه آماده تشییع جنازه می‌شدیم که من متوجه تکان خوردن لب برادرم شدم. بلافاصله بقیه را خبردار کردم و محمد را به بیمارستان متتقل کردیم. پزشکان پس از معاینه برادرم اعلام کردند او هنوز زنده است. این در حالی بود که خانواده‌ام مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار بابت هزینه‌های پزشکی به بیمارستان خصوصی‌ای که پزشکانش مرگ برادرم را اعلام کرده بودند پرداخت نمود.

گفتنی است؛ انتشار گسترده این خبر در رسانه‌های هندوستان موجب واکنش مسئولان محلی شد و آن‌ها از پلیس این کشور خواستند تحقیقات در این مورد را آغاز کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار