کد خبر: 961961
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
فرمانده انتظامی پایتخت از کشف محموله قاچاق ۵۰ میلیارد تومانی پوشاک، پارچه و البسه ورزشی خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی تهران بزرگ در یک اقدام اطلاعاتی و عملیات ویژه محموله بزرگ کالای قاچاق را که از جنوب کشور با بارنامه جعلی و در پوشش سبوس و کاه به تهران منتقل شده بود، شناسایی و منهدم کردند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در مقر پلیس پایتخت گفت:این محموله شامل ۲ تریلر و ۱۸ کامیون حامل انواع و اقسام کالای قاچاق مخصوصا البسه، پوشاک و پارچه بود؛ ارزش این محموله تاکنون ۵۰ میلیارد تومان برآورده شده است البته قیمت‌گذاری کامل پس از انتقال به گمرک صورت می‌گیرد.

سردار رحیمی با بیان اینکه این محموله‌های قاچاق به صنایع مختلف بویژه نساجی و پوشاک ضربات سنگینی وارد می‌کند، گفت: بار محموله کشف شده ساخت چین است و بارگیری آن‌ها از مرز صورت گرفته است و قاچاقچیان با بارنامه‌های تقلبی و از مسیر‌های غیرمعمول قصد انتقال این محموله به پایتخت را داشتند.

فرمانده انتظامی پایتخت به دستگیری ۴ نفر در این پرونده اشاره و بیان داشت: این محموله طی دیشب و امروز کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت به کشفیات قاچاق از ابتدای سال تاکنون پرداخت و گفت: بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در این مدت توسط پلیس در تهران کشف شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است.

این مقام ارشد پلیس تهران با اشاره به تشکیل پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از راه‌اندازی این پلیس در دو هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: این پلیس در تمام زمینه‌های مفاسد اقتصادی فعال خواهد بود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار