کد خبر: 960776
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور از اینترنتی شدن بلیت‌فروشی پایانه‌های مسافربری خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: رسول عباسی در حاشیه نشست اعضای هیئت مدیره اتحادیه سازمان‌های پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور در تبریز با اعلام این خبر گفت: اگر بلیت فروشی اتوبوس در پایانه‌های کشور اینترنتی شود از ناهنجاری‌های بسیاری مانند تبادل کالا، نقل و انتقال بدون بلیت مسافر و ناهنجاری‌های متعدد در داخل پایانه‌ها جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به نابسامانی موجود در نقل و انتقال بار خرد توسط ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: با اجرایی شدن این سامانه دیگر امکان حمل و نقل هر نوع بار توسط ناوگان حمل و نقل بین شهری وجود نخواهد داشت.

عباسی در ادامه با بیان اینکه پایانه‌های شهر تبریز نسبت به دیگر پایانه‌های کشور وضعیت مناسبی دارد، افزود: نه تنها در حوزه پایانه‌ها بلکه در بازدیدی که از ۸۰ درصد شهر داشتم شاهد مدیریت پویا و زنده‌ای بودم.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کشور وظیفه سازمان پایانه‌ها را تامین امنیت و رفاه شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: ما در پایانه‌ها موظف هستیم تمام امکانات را بر اساس استاندارد‌های موجود تامین کنیم و پس از خروج از شهر دیگر سازمان پایانه‌ها وظیفه ویژه‌ای بر عهده ندارد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار