کد خبر: 960441
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به حضور وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ملی در استان تهران گفت: تعیین تکلیف تغییر ساعت اداری در این استان منوط به ایجاد هماهنگی میان این دستگاه‌ها است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: غلامرضا عباس پاشا در تشریح روند تصمیم‌گیری برای تغییر ساعت اداری در استان تهران اظهارکرد: با وجود افزایش گرمی هوا ظرف روز‌های اخیر در سطح استان تهران و افزایش چشمگیر مصرف انرژی خوشبختانه امسال به مدد بارش‌های مناسب توانسته‌ایم تاکنون شرایط را بدون ایجاد هر مشکلی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در جهت کاهش مصرف انرژی باید صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهیم که این موضوع به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است و از شهروندان نیز انتظار کمک در تحقق این مهم را داریم. اتخاذ تصمیمات مدیریتی دیگر نیز در دستور کار است که یکی از آن‌ها تغییر ساعت اداری در سطح استان است، اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که استان تهران نسبت به سایر استان‌ها ویژگی‌های خاصی دارد و این موضوع هم به دلیل حضور دستگاه‌های ملی در این استان است.

عباس پاشا در پایان گفت: مقرر شد وزیر کشور و وزیر نیرو با هماهنگی استانداری تهران نسبت به تعیین تکلیف جابجایی ساعت اداری در جلسه‌ای تصمیم‌گیری کنند که به محض برگزاری این جلسه تصمیمات اتخاذ شده به اطلاع شهروندان خواهد رسید. در حقیقت برپایی این جلسه با هدف هماهنگی دستگاه‌های ملی برای این تغییر خواهد بود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار