کد خبر: 960036
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
سرویس ایران جوان آنلاین: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از ساخت اولین باغ ژاپنی توسط کارشناسان باغبانی این کشور خبر داد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با اشاره به استقبال از طرح احداث باغ ژاپنی در گیلان که قرار است به زودی در در بوستان مفاخر رشت به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع اجرایی شود، گفت: استفاده از نمونه گل و گیاهان سایر نقاط جهان و ایران در باغ ژاپنی می‌تواند جذابیت‌های آن را افزایش دهد. کیوان محمدی افزود: با توجه به سابقه همکاری ایران و ژاپن طی قرون متمادی و نیز شباهت‌های زیاد گیلان و ژاپن به یکدیگر امیدواریم زمینه تداوم همکاری‌ها بیش از گذشته فراهم شود. وی با استقبال از طرح احداث باغ ژاپنی در گیلان پروژه مذکور را سبب مستحکم شدن روابط دو کشور ایران و ژاپن دانست و تصریح کرد: ایران دارای فرهنگ غنی در همه زمینه‌ها از جمله وجود سبک باغ ایرانی و باغ‌های معروف در تهران، شیراز، بیرجند، کرمان و اصفهان است که کتب بسیاری نیز در این خصوص تألیف شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان گفت: استفاده از نمونه گل و گیاهان سایر نقاط جهان و ایران در باغ ژاپنی می‌تواند جذابیت‌های آن را افزایش دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار