کد خبر: 959974
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۳
مرد طلافروشی که پس از آزار و اذیت پسران نوجوان از آن‌ها فیلم سیاه تهیه می‌کرد، در زندان رجایی‌شهر کرج به دار مجازات آویخته شد. متهم به بهانه استخدام در کارگاه طلاسازی‌اش پسران نوجوان را فریب می‌داد و به آن‌ها تعرض می‌کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از اوایل آذر ماه سال ۹۶ در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. آن روز مرد ناشناسی چند عدد سی‌دی به اداره پلیس ارسال کرده‌بود که پس از بررسی مشخص شد سی‌دی‌ها حاوی فیلم سیاهی است که مرد جوانی از رابطه خود با چند پسر نوجوان گرفته‌است.
مرد ناشناس که در نامه خودش را سارق و کیف‌قاپ معرفی کرده‌بود، نوشته بود: من سارق هستم. چند روز قبل در یکی از خیابان‌های شمالی تهران کیف مردی را قاپیدم. پس از بررسی کیف داخل آن با چند سی‌دی روبه‌رو شدم. از روی کنجکاوی سی‌دی‌ها را تماشا کردم که دیدم مرد مالباخته به زور به تعدادی پسر نوجوان تجاوز و از آن‌ها فیلم سیاه تهیه و در سی‌دی ذخیره کرده‌است. از آنجایی که احتمال دادم او با تهیه فیلم سیاه از طعمه‌های خود قصد سوءاستفاده از آن‌ها را دارد سی‌دی‌ها را برای بررسی به اداره پلیس پست کردم تا وی شناسایی شود و به سزای عملش برسد.
بررسی‌های مأموران نشان داد مرد شیطان‌صفتی پسران نوجوان را به بهانه‌های مختلف به کارگاهی که زیر‌زمین به نظر می‌رسد، می‌کشانده و به زور به آن‌ها تجاوز و از عمل سیاهش فیلم نیز تهیه می‌کرده‌است. در چنین شرایطی مأموران برای شناسایی متهم تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند و خیلی زود موفق شدند صاحب کیف سرقتی را که مرد طلافروشی بود، شناسایی و بازداشت کنند.
متهم پس از انتقال به اداره پلیس ابتدا جرم خود را انکار کرد، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد به جرم خود اقرار کرد. مرد شیطان‌صفت در توضیح ماجرا گفت: من طلافروشی دارم و وضع مالی‌ام خیلی خوب است. طلافروشی‌ام در یکی از خیابان‌های مرکزی است و خانه ویلایی بزرگی در شمال تهران دارم و همراه همسر و فرزندم آنجا زندگی می‌کنم. سال‌هاست که از اختلال و بیماری جنسی رنج می‌برم، به طوری‌که گاهی اوقات دست به کار‌های غیر‌اخلاقی می‌زنم. مدتی قبل تصمیم گرفتم به بهانه استخدام، پسران نوجوانی را که به دنبال کار هستند به زیر‌زمین خانه‌ام بکشانم و نقشه سیاهم را عملی کنم. به همین دلیل بعضی روز‌ها سوار اتوبوس می‌شدم و با پسران نوجوانی که به دنبال کار بودند، طرح دوستی می‌ریختم و به آن‌ها می‌گفتم که طلافروشی بزرگی دارم و حاضرم آن‌ها را با حقوق عالی در کارگاه طلاسازی‌ام مشغول به کار کنم و به این روش آن‌ها را فریب می‌دادم و به زیر‌زمین خانه ویلایی‌ام می‌کشاندم و در آنجا به زور آن‌ها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌دادم. من از صحنه‌های تجاوزم فیلم تهیه می‌کردم و آن‌ها را تهدید می‌کردم اگر موضوع را با کسی در میان بگذارند یا شکایت کنند، فیلم را در فضای مجازی منتشر می‌کنم تا آبرویشان برود.
متهم پس از تحقیقات تکمیلی و صدور کیفرخواست در تاریخ ۱۳ دی ماه سال ۹۶ در شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و از سوی هیئت قضایی به اعدام محکوم شد. رأی دادگاه پس از تأیید در شعبه ۳۱ دیوان عالی کشور چند روز قبل در زندان رجایی شهر کرج اجرا شد. بدین ترتیب با اعدام مرد شیطان‌صفت، پرونده وی برای همیشه بسته شد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
2
2
تمام اینا دروغه
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
1
0
طلافروشی از جمله مشاغلی است که نه تنها ذره ای سود و فایده برای مردم نداره،بلکه خیلی راحت و قانونی، درآمد بسیار بالایی دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار