رویکرد آستان قدس رضوی، تعامل حداکثری با رسانه‌هاست
کد خبر: 959051
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/0041UZ
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی:
در آستانه ایام دهه کرامت رضوی شورای اجرایی مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی در نشست‌هایی جداگانه با مدیران رسانه‌های خبری دیدار کردند و با محوریت پوشش هر چه بهتر اخبار و تقويت همكاري‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

 

حسن دست‌پروری مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی در این جلسات ضمن بیان گزارشی کوتاه از اقدامات و فعالیت‌های رسانه‌ای این نهاد، همفکری و تعامل حداکثری با رسانه‌های مختلف را راهبرد مدیریت متبوع خود دانست و ابراز کرد: ما در تعامل با رسانه‌های رسمی کشور هیچ ممیزی برای خود قائل نیستیم چرا که عشق و ارادت نسبت به حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) طیف‌ گسترده‎ای از انسان‌ها با گرایشات و نظرات مختلف را دربرمی‌گیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت و ضرورت توسعه همکاری رسانه‌ای برای پوشش هرچه بهتر برنامه‌های این دهه، خاطرنشان کرد: افزایش سطح تعاملات با رسانه‌ها یکی از راهبردهای جدی ماست و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود، رویکرد ما بازگشایی درب‌های آستان قدس به سوی رسانه‌هاست.

دست پروری یکی از اهداف اصلی آستان قدس رضوی را نشر شایسته انوار اهل بیت(ع) بویژه امام رضا(ع) دانست و عنوان کرد: اعتقاد داریم برای تحقق این مهم رسانه بهترین و قوی‌ترین ابزار است، لذا رسانه‌ها را بازوان توانمندی برای تحقق اهداف خود می‌دانیم و به دنبال تعامل و همکاری حداکثری با آن‌ها هستیم.

دستپروری تسهیل مصاحبه اهالی رسانه با مدیران بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی، برگزاری جلسات مستمر با رسانه‌ها به منظور سوژه‌یابی و رفع مشکلات پیش رو در تولید اخبار، تسهیل شرایط حضور رسانه‌ها در حرم مطهر و استفاده از ظرفیت رسانه‌های مختلف با گرایش‌های گوناگون برای نشر معارف رضوی را از جمله برنامه‌های مدیریت خبر و رسانه آستان قدس رضوی خواند.

مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی برگزاری شورای فکر برای تعریف سوژه‌های خبری و گزارشی با همکاری سایر خبرگزاری‌ها و انتشار اخبار مرتبط با حرم مطهر امام رضا(ع) را از جمله راهکارهای ایجاد تعامل حداکثری بین رسانه‌ها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نگاه ما این است که تسهیل امور رسانه‌ای در آستان قدس رضوی به اندازه تسهیل امر زیارت اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: بستر فعالیت رسانه‌ها در حرم مطهر کاملا باز است و با همفکری و هماهنگی مدیریت خبر و رسانه و سایر رسانه‌ها می‌توان به نشر معارف اهل بیت(ع) که هدف اصلی این آستان مقدس است دست یافت.

مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی افزود: تلاش می‌کنیم تا تمام رسانه‌ها بهترین و بیشترین بهره‌برداری را در ایام دهه کرامت از فضای حرم مطهر داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
مهمترین عناوین
آخرین اخبار