کد خبر: 958893
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
شهردار کلانشهر کرج:
شهردار کرج در جلسه شورای برنامه ریزی گفت: نظارت بر چگونگی خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات آنان با بازدید‌های مستمر و حضور میدانیِ مدیران امکان پذیر است.

علی کمالی زاده توجه و رسیدگی جدی به مطالبات شهروندان را ضروری‌ترین دانست و اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که به دغدغه شهروندان تبدیل شده و به پیگیری جدی تری نیاز دارد، سدمعبر است.

وی ادامه داد: برخورد قانونی با وانت‌هایی که تا نیمه های شب به اندازه چند مغازه اجناس خود را کنار خیابان می چینند، باید در دستور کار مدیران مناطق قرار گیرد.

کمالی زاده اضافه کرد: مناطق دهگانه باید با گشت زنی های مداوم از بروز چنین اتفاقی در طول شبانه روز جلوگیری کنند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به عدم رسیدگی به موقع به درخواست های پروانه ساخت متقاضیان اشاره کرد و گفت: وقتی درخواست شهروندان برای صدور پروانه ساخت چندین ماه در شهرداری بماند، بدیهی است آمار ساخت و ساز غیر مجاز در شهر افزایش می یابد.

شهردار کرج در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه ایران زمین افزود: این پروژه اولین مشارکت ملموس شهرداری با بخش خصوصی است که اگر به سر انجام نرسد نمی توانیم پای هیچ سرمایه گذاری را به شهرداری باز کنیم.

کمالی زاده همچنین به موضوع بازآفرینی فضاهای شهری و اهمیت آن اشاره کرد و ادامه داد: تنها ردیفی بودجه ای از سوی دولت به صورت صد درصد تخصیص داده شده بازآفرینی فضاهای شهری است، چرا که نگاه به این موضوع فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است و ضروری است علاوه بر توجه ویژه به این موضوع، پیگیری های لازم برای جذب صد درصدی بودجه آن صورت گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار