کد خبر: 957796
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
برای پاسخ این سوال که هزینه تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر تمام می‌شود، با یکی از مؤسسات مهاجرتی مشهور تماس گرفتیم و درباره هزینه‌های معمول تولد فرزند در شهر «تورنتو» (شهر محل سکونت رامبد) پرسیدیم.

سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: احتمالاً در شبکه‌های اجتماعی عکس یا خبری از رامبد جوان و نگار جواهریان درباره سفرشان به کانادا خوانده‌اید. سفری که در ابتدا گفته شد برای اکران فیلم «قانون مورفی» در تورنتو بوده و در روز‌های گذشته هم عکس‌هایی از این اکران منتشر شده، اما به گمان غالب کاربران شبکه‌های اجتماعی، تنها برای یک مراسم اکران سینمایی نیست. ظاهراً هدف اصلی، تولد فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان در کاناداست تا بتواند شهروند این کشور باشد. به این کار رامبد جواد انتقادات فراوانی وارد شده است؛ اما جالب است بدانیم این سفر برای رامبد جوان چقدر هزینه داشته است.

تولد فرزند رامبد جوان در کانادا چقدر آب می‌خورد؟

برای فهمیدن این موضوع، با یکی از مؤسسات مهاجرتی مشهور تماس گرفتیم و درباره هزینه‌های معمول تولد فرزند در شهر «تورنتو» (شهر محل سکونت رامبد) پرسیدیم. اولین هزینه، حق مشاوره مؤسسه است که به دلار دریافت می‌شود؛ پنج هزار دلار کانادا، چیزی حدود ۵۰ میلیون تومان.

هر بلیت اکونومی پرواز تهران - تورنتو و برعکس، بین ۱۲ تا ۶۰ میلیون تومان است که ما میانگین آن را ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفتیم. بلیت‌های بیزنس و فرست کلاس هم هست که طبعاً گران‌ترند؛ بنابراین چهار بلیت پرواز برای رفت و برگشت دو نفر، به طور میانگین ۱۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد.

طبق اعلام این مؤسسه مهاجرتی، هزینه تولد فرزند در تورنتو بین ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار کاناداست که حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود. ناگفته نماند طبق قوانین کانادا، گردشگرانی که در زمان بارداری به این کشور وارد می‌شوند، مشمول دریافت خدمات بیمه نمی‌شوند.

با توجه به زمان ضبط «خندوانه» و برگزاری نمایشگاه کتاب و همچنین مدت زمان اقامت لازم رامبد و نگار پس از تولد فرزندشان در کانادا، می‌توان نتیجه گرفت آن‌ها حداقل سه ماه در تورنتو اقامت دارند. هزینه سه ماه اقامت در یک آپارتمان معمولی مبله در این شهر، به طور میانگین ماهی سه هزار دلار کاناداست که در مجموع ۹ هزار دلار یعنی ۹۰ میلیون تومان می‌شود.

هزینه خوردوخوراک و حمل‌ونقل یک خانواده دونفره با فرزند در این شهر، ماهی چهار هزار دلار کاناداست؛ با احتساب یک زندگی عادی، نه ولخرج و نه صرفه‌جویانه؛ بنابراین سه ماه اقامت در این شهر برای رامبد ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد.

خلاصه آن که تولد فرزند این سینماگر در کانادا، برای رامبد در مجموع بین ۴۸۰ تا ۵۱۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت. البته ذکر این نکته ضروری است که هزینه‌های بیمارستانی بدون بیمه در این شهر بالاست و در صورتی که به هر دلیلی اقامت بیش از حد معمول لازم باشد، طبعاً به طور چشمگیری هزینه‌ها بیشتر می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی علیه سفر رامبد

سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، موج واکنش‌های منفی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است. از عموم واکنش‌ها این‌طور برمی‌آید که تصمیم رامبد برای تولد فرزندش در کشوری غیر از ایران، تصویری را که او از خود به عنوان یک شخصیت دوستدار ایران در ذهن مردم به وجود آورده، مخدوش کرده است.

منبع: روزنامه خراسان

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
2
تنها این رامبد جوان نیست خیلی ها هم همین راه ها را رفته اند و حالا به امثال رامبد جوان رسیده است .
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
2
من تابه حال حتی یک قسمت ازخندوانه راهم نگاه نکردم.کی گفته امثال ایشان دوستدارایران هستن.اینافقط دوستدارپول وشهرت هستن.برنامه هم که می سازن فقط برای پول درآوردنه به نظرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
3
برخی از این بازیگران اصلا عرق ملی ندارند ولی از صدقه سر همین ملت فربه می شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
1
فقط مهران مدیری دمش گرم دوستش داریم
محمدرضا باقرپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
4
پایان عمر هنری آقایان: رامبد جوان، امیرمهدی ژوله و پرویز پرستویی، سلام… حالتون خوبه؟ بله… مردم عزیز ایران، ما شمارو خیلی دوست داریم… شما خیلی قشنگین… خیلی… یه سری بزنیم به کانادا برگردیم… اگر این موضوع، صحت داشته باشد، به نظرم می آد که مقصر اصلی، آقای رامبد جوان نیست؛ مقصر، سیستم ناکارآمد و معیوبی است که در چندساله اخیر، به رامبد جوان ها، پروبال داده تا به این حد برسند و رشد کاریکاتوری داشته باشند؛ سیستمی که اجازه داده شخصی مثل ایشان، به راحتی در برنامه ای زنده، رودررویِ میلیون ها مخاطب، روی آنتن برود و با مردم صحبت کند و حرف های پیش پا افتاده، تکراری، اراجیف و گاهی مبتذلی را با کمک جناب خان و سایر عوامل، به خورد مردم بدهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار