کد خبر: 957758
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز خبرداد
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: ۷۶ واحد صنعتی استان که به بنا به دلایلی روند فعالیت آنها متوقف شده بود به چرخه تولید بازگشتند که با فعالیت دوباره آنها زمینه اشتغال برای ۸۰۰ نفر ایجاد شد.

محمد امین فرشی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی حمایت از تولید داخل است که به همین منظور، تاکنون این تعداد واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشتند.

 وی اضافه کرد: امسال با هدف تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید، تمام برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان در راستای حمایت از واحدهای تولیدی است.

 فرشی گفت: به همین منظور در سال جاری و با برنامه‌های حمایتی در نظر گرفته شده، پیش بینی ما بر این است که تا پایان امسال ۱۰۰ واحد صنعتی با اشتغال زایی بیش از ۸۵۰ نفر در استان باز فعال سازی شوند.

 وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که امسال با توجه ویژه به فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد به عنوان ظرفیت بالقوه تولید و اشتغال، شاهد بازگشت این واحدها به چرخه تولید استان باشیم.

 فرشی در بخش دیگری از سخنان خود به تأمین اعتبارات استانی و ملی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان اشاره و خاطر نشان کرد: با همین هدف و تأمین کسری برای توسعه زیر ساخت‌ها شهرک‌های صنعتی البرز مانند آب، برق و گاز نشستی با معاون عمرانی استانداری برگزار شد.

 وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی شهرک‌های صنعتی البرز برای توسعه و با هدف تسریع در خدمت سانی به فعالان صنایع کوچک و متوسط نیازمند استفاده از منابع استانی هستند.

 فرشی گفت: توسعه زیر ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان، زمینه سازی حضور و استقبال سرمایه‌گذاران در این شهرک‌ها را فراهم می‌کند. بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز فعال هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار