کد خبر: 956925
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
اجرای کارخانه ذوب مس سونگون در ۳۶ ماه
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: ۱۷ پروژه مس سونگون با ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجرایی می‌شود.

اردشیر سعد محمدی  در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: 17 پروژه مس سونگون با 4 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجرایی می‌شود که عملیاتی شدن این پروژه آغاز شده است.

وی از آغاز به‌کار کارخانه فاز سه تغلیظ مس سونگون با ظرفیت تولید 150 هزار تن کنسانتره در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در حال حاضر، 17 پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان در مس سونگون در حال اجراست و بر اساس پیش بینی‌های به‌عمل آمده در سال‌جاری نیز بیش از یک‌هزار میلیارد تومان بر حجم این سرمایه‌گذاری افزوده می‌شود.

 مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: تمام برنامه‌های مس ایران به ویژه در منطقه مس سونگون با رعایت مسائل زیست محیطی براساس استانداردهای بین‌المللی انجام می‌شود تا بتوان  از نظر اقتصادی برای رفاه و اشتغال منطقه تاثیرگذار باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: کارخانه ذوب مس سوگون براساس برنامه‌ پیش‌بینی شده طی 36 ماه اجرایی و به بهره‌برداری برسد. 

مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران، رعایت تمام الزامات زیست محیطی در طرح‌های بهره‌برداری مس سونگون، آمادگی برای فعال کردن تمام معادن مس استان و تلاش برای قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات جام ملت‌های آسیا و راهیابی به مسابقات جهانی و قرار گرفتن جزو چهار تیم برتر دنیا از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر