کد خبر: 955896
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز خبرداد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: شهرک صنعتی اشتهارد به عنوان بزرگترین شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، با هدف مقابله با وقوع سیلاب ایمن‌سازی می شود.

محمدامین فرشی از ایمن سازی بزرگترین شهرک صنعتی کشور واقع در شهرستان اشتهارد خبر داد و اظهار داشت: این تصمیم در پی تشکیل شورای پژوهشی استان اتخاذ شده است و این شورا با حضور نمایندگان ادارات کل منابع طبیعی و محیط زیست استان به مشورت و تصمیم‌گیری پرداخته اند.

وی بیان کرد: وقوع سیلاب در شهرک صنعتی اشتهارد که چندی پیش رخ داد، منجر به خسارات بسیاری در این شهرک شد؛ از همین رو اتخاذ تمهیدات لازم در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های استان البرز در ادامه بیان کرد: امسال 700 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی این شرکت برای توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی در استان پیش‌بینی شده است.

فرشی سال 98 را نویدبخش رونق صنعت در استان البرز برشمرد و اضافه کرد: با هدف تحقق این شعار طرح های توسعه متعددی در بخش های مختلف شهرک های صنعتی استان البرز تعریف شده است.

وی یادآور شد: شهرک های صنعتی با معضل برق نیز مواجه بودند که به گفته مدیرعامل اداره برق پست های 63 کیلو ولت شهرک صنعتی امید البرز و کوثر راه‌اندازی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار