کد خبر: 954313
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
مردی که متهم است روی همسر صیغه‌ای‌اش اسید پاشیده است بازداشت شد. متهم مدعی است به خاطر مشاجره لفظی همسرش با یکی از دوستانش مرتکب این رفتار پرخطر شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، نداشتن مهارت‌های لازم برای کنترل خشم مدام به شکل‌گیری پرونده در محاکم قضایی منجر می‌شود. در جریان یکی از این پرونده‌ها مرد جوانی همسر صیغه‌ای اش را به خاطر یک مشاجره کودکانه هدف اسیدپاشی قرار داده است. در جریان این پرونده که اواخر هفته گذشته به جریان افتاد ساکنان ساختمان مسکونی در یکی از خیابان‌های غربی تهران با شنیدن صدای «آی سوختم» زنی از خانه‌های خود بیرون آمدند.
همسایه‌ها مشاهده کردند زن میانسالی پس از اینکه از سوی یکی از همسایه‌ها هدف مایع اسیدی از ناحیه صورت و سمت راست بدن قرار گرفته است به داخل کوچه آمده و درخواست کمک می‌کند. در چنین شرایطی ساکنان ساختمان زن مصدوم را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند و موضوع را به مأموران پلیس خبر دادند. لحظاتی بعد از اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۳۸ جنت‌آباد در محل به تحقیق پرداختند. بررسی‌ها حکایت از این داشت زن ۵۲‌ساله‌ای به نام صفورا از سوی شوهر صیغه‌ای‌اش که مرد ۳۴‌ساله‌ای به نام حمید است هدف اسیدپاشی قرار گرفته است. بنابراین مأموران حمید را به دستور قاضی زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت کردند.
صبح دیروز متهم برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و مورد بازجویی قرار گرفت.
وی با اظهار پشیمانی به حادثه اسیدپاشی اقرار کرد. حمید گفت: من فوق‌دیپلم دارم و تا کنون هم هیچ سابقه کیفری نداشته‌ام. معمولاً کارهایم طوری است که در منزل انجام می‌دهم و کمتر بیرون از خانه می‌روم. ۱۱‌ماه قبل از طریق یکی از دوستانم با صفورا آشنا شدم. از آنجایی که او مجرد بود ما با هم ارتباط برقرار کردیم تا اینکه به او علاقه پیدا کردم و او را صیغه کردم. ما مشکلی نداشتیم و روز حادثه هم همراه یکی از دوستان من در خانه پدری‌ام بودیم که صفورا با دوستم مشاجره لفظی کرد. دوستم از دختر خواهر صفورا بد گفت که با هم درگیر شدند. لحظاتی بعد صفورا آماده شد تا از خانه بیرون برود و از اینکه من از او طرفداری نکرده بودم ناراحت بود و غر می‌زد که عصبانی شدم و مایع اسیدی که برای خودروام خریده بودم به طرف او پاشیدم و او هم مقداری زخمی شد. من خیلی پشیمان هستم. آن لحظه خشم تمام وجودم را فراگرفت و دست به این کار خطرناک زدم و الان حاضرم خودروی شخصی‌ام را بفروشم و هزینه درمان صفورا را پرداخت کنم.
زن زخمی که با اعلام شکایت از حمید گفت: چند سالی است در سالن زیبایی مشغول به کار هستم تا اینکه ۱۱‌ماه قبل با حمید آشنا شدم. من عاشق او شدم و او هم مرا صیغه خودش کرد. پس از این ما با هم زندگی می‌کردیم تا اینکه روز حادثه داخل خانه نشسته بودیم که دوستش از دختر خواهرم شروع به بدگویی کرد. ما دو نفری شروع به مشاجره لفظی کردیم و وقتی درگیری ما بالا گرفت تصمیم گرفتم از خانه بیرون بروم که حمید عصبانی شد و مایع اسیدی درون ظرف پلاستیکی را به طرف من پاشید. پس از حادثه به بیمارستان منتقل شدم و الان هم از ناحیه قرینه چشم راست، گوش راست و قسمتی از دست و پای راست دچار سوختگی شده‌ام. وی در پایان گفت: من حمید را خیلی دوست دارم، اما از او به خاطر اسیدپاشی شکایت دارم.
در پایان متهم به دستور قاضی زمانی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین زن مصدوم برای مشخص شدن درصد سوختگی به پزشکی قانونی معرفی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار