کد خبر: 954037
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امروز دو نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می‌روند که در ازبکستان، پرسپولیس میزبان پاختاکور است. در آزادی استقلال پذیرای تیم الدحیل قطر است .فردا هم در عراق هم ذوب آهن به مصاف الزورا می‌رود. به غیر از ذوب آهن که از شرایط خوبی در جدول برخوردار است و در گروهش صدرنشین است دو نماینده دیگر ایران برای زنده نگه داشتن امید صعودشان در لیگ قهرمانان آسیا در مقابل حریفانشان محکوم به پیروزی هستند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: از گروه D مسابقات لیگ قهرمانان پرسپولیس در حالی در ازبکستان با پاختاکور دیدار می‌کند که با کسب ۴ امتیاز قعرنشین هستند و به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. این بازی از ساعت ۱۷/۳۰ برگزار می‌شود.
سرخابی‌ها بدنبال تحقیق یک رویا در لیگ قهرمانان آسیاشاگردان برانکو در هفته نخست مقابل پاختاکور به تساوی یک بر یک رسیدند و مقابل یاران ژاوی و گابی هم یک بر صفر شکست خوردند و رو در روی الاهلی در بازی رفت به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند، اما با نتیجه ۲ - یک در بازی برگشت مغلوب یاران عمر السوما شدند تا ۴ امتیازی باشند. این درحالی که این تیم درلیگ برتر همچنان شانس اصلی قهرمانی است. در بازی امروز سرخپوشان محمد انصاری و حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و شجاع خلیل زاده محروم است. از طرف دیگر، محسن ربیع‌خواه نیز با سرماخوردگی مواجه است که مشخص نیست به بازی خواهد رسید یا خیر. در آخرین تمرین تیم سید جلال حسینی هم از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و وضعیت حضور او نیز در هاله‌ای از ابهام است.

استقلال - الدحیل
در دیگر دیدار امروز از گروه C. این رقابت‌ها نیز استقلال از ساعت ٢٠:٣٠ در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر است. استقلالی که با اخراج شفر، سکان هدایت تیمشان را به فرهاد مجیدی داده‌اند، از چهار بازی گذشته، یک پیروزی (برابر الهلال)، یک مساوی (برابر العین) و دو شکست (مقابل الهلال و الدحیل) را در کارنامه داشته و با ۴ امتیاز بعد از الهلال ۹ امتیازی و الدحیل ۷ امتیازی، در رده سوم این گروه قرار دارند. استقلالی‌ها برای صعود فقط باید پیروز میدان باشند. این اولین آزمون فرهاد مجیدی در آسیا در قامت یک سرمربی است.
سرخابی‌ها بدنبال تحقیق یک رویا در لیگ قهرمانان آسیااستقلال برای بازی امروز دانشگر و زکی‌پور را به دلیل محرومیت و صیادمنش و خسرو حیدری را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. ضمن اینکه مجیدی، منشأ را نیز از لیست ١٨ نفره کنار گذاشت. با این حال استقلال برای رؤیای صعود پا به میدان خواهد گذاشت. آبی پوشان در بازی رفت ۳ بر صفر بازنده شدند تا شروعی نا امید کننده را در گروه مرگ داشته باشند با این حال استقلال بعد از یک برد مقابل الهلال عربستان به صعود امیدوار شد هرچند بازی برگشت را به این تیم باخت، اما پسران آبی هنوز هم برای صعود و زنده ماندن در گروه مرگ امیدوارند.
استقلال اگر بتواند با حمایت هوادارانش حریف قطری را شکست بدهد ۷ امتیازی می‌شود، اما هر نتیجه‌ای جز برد معنایش حذف استقلال از آسیاست. بی شک حمایت هواداران می‌تواند انرژی مضاعفی را به پسران آبی بدهد و آن‌ها با انگیزه بیشتری برای پیروزی تلاش کنند. مساوی در این بازی استقلال را ۵ و الدحیل را ۸ امتیازی می‌کند که در این صورت حتی اگر در هفته پایانی الدحیل در خانه مغلوب الهلال شده و استقلال در امارات موفق به شکست دادن العین شود، باز هم به حکم پیروزی الدحیل در بازی مستقیم مقابل استقلال، این تیم قطری است که جواز صعود به مرحله بعدی را پیدا می‌کند.
سرخابی‌ها بدنبال تحقیق یک رویا در لیگ قهرمانان آسیا
الزورا عراق- ذوب آهن 
اما فردا در دیگر دیدار تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در عراق از ساعت ۲۳ به مصاف تیم الزورا خواهد رفت. شاگردان منصوریان که شرایط بسیار خوبی در جدول دارند و ۱۰ امتیازی هستند برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی فقط یک امتیاز از دو بازی آینده خود نیاز دارند. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان منصوریان در صورت پیروزی برابر الزورا امشب می‌توانند صعودشان را جشن بگیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار