کد خبر: 953824
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
سردار غیب‌پرور در بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج:
همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج روز گذشته در محل سالن شهید فهمیده سازمان بسیج برگزار شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج و جمعی از کارکنان این سازمان در محل سالن شهید فهمیده سازمان بسیج برگزار شد.
سردار غیب‌پرور در این همایش گفت:کارنامه درخشانی در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج به لحاظ فعالیت‌های صورت گرفته پیش روی ماست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین شهید مطهری را یک استاد دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز دانست و اظهار داشت: شهید مطهری در زمان قبل از انقلاب مواضع مختلف و انقلابی در مقابل فتنه‌گران مکتب اسلام می‌گرفت و در جبهه‌های گوناگون انقلابی عمل می‌کرد.
سردار غیب‌پرور به نقش شهید مطهری در پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: در دوران شهید مطهری با یک تیغ دو لبه مواجه بودیم، دو نظام سرمایه‌داری غرب و کمونیستی در جامعه ریشه دوانده بودند و شهید مطهری با هر دو مبارزه کرد و این کار کمی نبود و مجاهدات وی تا جایی پیش رفت که دشمن به فکر ترور و شهادت ایشان افتاد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شهید مطهری اگر شهید نمی‌شد در زمان حال در ولایت‌پذیری و ولایتمداری مقام معظم رهبری چیزی کم نمی‌گذاشت و در دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی شک نمی‌کرد و کانون جریانات فکری انقلاب اسلامی بود.
سردار غیب‌پرور در ادامه به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، آثار ارزشمند بسیاری عرضه شد، هرچند نقد‌های جدی به مسئولان برگزاری این نمایشگاه وارد است.
رئیس سازمان بسیج افزود: متأسفانه در گوشه‌هایی از نمایشگاه که یکی از بزرگ‌ترین فعالیت‌های فرهنگی در سطح کشور است کار‌های ناپسندی انجام شده تا جایی که چندین غرفه به عرضه کتاب‌هایی پرداختند که در تضاد آشکار با آموزه‌ها و ارزش‌های انقلابی بود. وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در انتخاب ناشرین و کتاب‌ها دقت بیشتری به عمل می‌آورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار