کد خبر: 953676
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
در حالی که به نظر می‌رسید مقصد بعدی ماتایس دی لیخت، بارسلونا باشد، اما این احتمال در حال حاضر کمتر از گذشته شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بارسلونا پس از اینکه در انتقالات زمستانی، فرانکی دی یونگ را از آژاکس به خدمت گرفت، تمام تمرکز خود را روی جذب کاپیتان ۱۹ ساله این باشگاه یعنی "ماتایس دی لیخت" گذاشت. ماه گذشته به نظر، توافق دو طرف قطعی بود، اما پس از صعود آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان که با شکست یوونتوس ممکن شد، همه معادلات به هم خورد.

دی لیخت با گلی که در زمین یوونتوس زد، هم به چهره‌ای مشهورتر در دنیای فوتبال بدل شد و هم تیمش را به نیمه نهایی هدایت کرد تا عقیده مدیر برنامه‌های مشهور او نیز تغییر کند. اگر مینو رایولا در ابتدا به بارسلونا به عنوان مقصد بعدی موکلش فکر می‌کرد، حالا همه چیز تغییر کرده است.

بارسا به پرداخت ۶۵ میلیون یورو برای دی لیخت فکر می‌کرد؛ غافل از اینکه مینو رایولا مترصد فرصتی برای افزایش قیمت بازیکنش بود و حالا برای دی لیخت رقم بالاتری را تقاضا کرده است. مشابه این اتفاق، سه سال قبل در مورد پل پوگبا نیز رخ داد و رایولا ستاره فرانسوی را به منچستریونایتد به جای بارسا واگذار کرد.

در حال حاضر و به دلیل زیاده خواهی رایولا، به نظر، انتقال دی لیخت به بارسا پیچیده و دشوار شده است و باید دید در هفته‌های پیش رو چه اتفاقی رخ خواهد داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار