کد خبر: 952817
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
آمریکا ببر کاغذی است
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: برخی‌ها مدعی بودند که ایران با مذاکره گلستان می‌شود، ولی نتیجه را همه دیدیم پس می‌توان گفت که درست می‌گویید این‌ها لولو نیستند این‌ها خود شیطان هستند.

سردار محمدجعفر اسدی در گرامی‌داشت یاد و خاطر سردار سرلشکر پاسدار حسن شفیع‌زاده "سردار آتش" در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) تبریز اظهار کرد: کسی در توان ندارد تا در رابطه با شهدا صحبت کرده و حقش‌شان را ادا کند.

وی با بیان اینکه در حدیثی آمده است که خدا  شهدا را استتار کرده و باید آنها را در آخرت شناخت، گفت: بزرگترین شخصیتی که می‌شناسیم و نزدیکترین کسی که به معصومین را شناخته‌ایم حضرت امام رحمت الله هستند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)  ادامه داد: امام راحل(ره) نیز خط سرخ شهدا را خط آل محمد(ص) و علی(ع) معرفی کرده که این افتخار از خاندان نبوت به ذریه ایشان به ارث رسیده است و ملک شخصی انبیا و اولیای الهی بوده و رهروان به ارث برده‌اند و در حقیقت شهادت لایق هر کسی نیست که به این فیض نائل شود.  

وی خاطرنشان کرد: درست است که در توان نداریم تا از شهدایی همچون باکری‌، تجلایی، شفیع‌زاده صحبت کنیم اما می‌دانیم امروز آنچه عزت داریم مدیون شهدا هستیم به طوریکه شهدا باعث شدند تا آنچه سبب شده در دنیا بدرخشیم و آمریکای ابر قدرت ۴۰ سال پیش را به اضمحلال بکشانیم و اسرائیلی را روی پرچم خود از نیل تا فرات کشیده بود را به نقطه‌ای برسانیم که الان خاکی برای زندگی ندارند.

اسدی ادامه داد: شهدا خط مقدم را از خوزستان به آن طرف مدیترانه بردند و لرزه بر اندام دشمن انداخت.

وی بیان کرد: شک نکنید که اگر آمریکای جنایتکار می‌توانست یک لحظه در حمله به ایران درنگ نمی‌کرد! برخی‌ها امر بر آن مشتبه می‌شود که شهدا  سبب شدند که سایه جنگ بر سر ما ایجاد شود در حالیکه آقا اشتباه می‌کنید این شهدا باعث شدند که سایه جنگ از سر ملت ایران برداشته شود و کسی جرات حمله را نداشته باشد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)  با بیان اینکه کارنامه آذربایجان از زمان خیلی دور بسیار درخشان است، توضیح داد: آذربایجان همین کارنامه ۴۰ ساله ای که دارد، برگ زرینی در تاریخ بشریت است چراکه همین شخصیت‌های برجسته که از این خطه آذربایجان از  حوزه‌ها، صحنه علمی، جهادی برخاسته‌اند گواه این است که همیشه در صف مجاهدت هستند.  

وی افزود: واقعاً کجای عالم می‌توانید همتای افرادی مانند باکری، علی تجلایی، مرتضی یاغچیان یا حسن شفیع‌زاده را پیدا کنید؟

اسدی خاطرنشان کرد: در روزهای اول دفاع مقدس یک جوان تبریزی وارد اهواز شد که فارسی نمی‌توانست به خوبی حرف بزند و پیش من آمد و گفت که می‌خواهم به خط مقدم بروم ولی هیچ برگ ماموریت یا معرفی نداشت از این‌رو با مخالفت من روبرو شد، ولی بعد از جیب خود برگه مرخصی بدون حقوق خود را نشان داد که برای اعزام به جبهه برود و به راستی که اینها بودند که سایه جنگ را از روی مملکت برداشتند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) افزود: امروز به مراسمی می‌آمدیم که میزبان آن از هر نظر حسن بود یعنی مراسمی یک مرد بزرگ.  

 شور و حالی که برای امام حسین(ع) در آذربایجان است در هیچ کجای عالم نیست

اسدی با اشاره به اینکه بنده چهار سالی در لشکر قهرمان عاشورا در محضر برادران بودم که در آن سال رمز این همه عزت را متوجه شدم، افزود:  شور و حالی که این خطه برای امام حسین(ع) دارد در هیچ کجای عالم نیست.

وی با بیان اینکه 40 سال است که دشمن علیه این تبریز حرکت می‌کند ولی در شب احیا و ماه رمضان و محرم جواب آنها به خوبی داده می‌شود، تصریح کرد: به  4 نفر بی حجاب در شهر نگاه نکنید که پیدا می‌شود و نترسید که این شهر ریشه‌های قوی دارد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اذعان داشت: شکی نیست که اگر تهدیدی علیه این کشور شود تبریز باز هم پیش قدم خواهد بود.

وی ادامه داد: شعار "آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی" با شعور هم منطبق بود و آذربایجان آن را به صورت عملی نشان داد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: رعایت قانون برای همه این شهدا در صدر امورات بود.

وی تاکید کرد: امروز وظیفه داریم تا به دستور امام رحمت‌الله مبنی بر اینکه " نگذارید انقلاب‌مان دست نااهلان بیافتد" عمل کنیم که البته در این میان شهدا که ثابت کردند که از همه اهل‌تر هستند، پس باید دریافت که چه کسانی نااهل است؟

سابقه ندارد معامله با شیطان بُرد بُرد باشد

اسدی خاطرنشان کرد: تحت عنوانی با شیطان به امید بُرد بُرد مذاکره شد در حالیکه از زمان حضرت آدم سابقه نداشت که معامله با شیطان بُرد بُرد داشته باشد در حالیکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما اعتماد نداریم و اگر شما می‌خواهید مذاکره بکنید، انجام دهید به همین منظور مذاکره با تلاش و هزینه انجام شد ولی همه آخر و عاقبت آن را دیدید.

وی افزود: حتی برخی‌ها مدعی بودند که  ایران با مذاکره گلستان می‌شود ولی نتیجه را همه دیدیم پس می‌توان گفت که درست می‌گویید اینها لولو نیستند اینها خود شیطان هستند.

 تکلیف ما را امام حسین(ع) مشخص کرده  است

وی با تاکید بر اینکه  تکلیف ما را امام حسین(ع) مشخص کرده  است، تصریح کرد: آیا ظالم‌تر از آمریکا در جهان می‌شناسید؟ آمریکایی که در یمن این همه مردم را زیر بمباران می‌برد یا آل یهود که اسم خود را آل‌سعود گذاشته‌اند به تحریک آمریکا است که این کارها را انجام می‌دهد.

هرکسی اگر یک اپسیلون محبت آمریکا در دل داشته باشد،  ایمانش منحرف شده  است

اسدی متذکر شد: هرکسی اگر یک اپسیلون محبت آمریکا در دل داشته باشد،  ایمانش منحرف شده و هر چقدر کینه آمریکا در دل باشد به همان میزان ایمان قوی دارد.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه یک مرد الهی و نعمت پروردگار است، گفت: امام راحل(ره) کاری انجام داد که در ذهن کسی نمی‌گنجید به طوریکه در آن دوران در دانشگاه‌ها، جامعه، چپ‌ها، راست‌ها، شرقی و غربی‌ها پایان قرن بیستم را پایان دین در جهان می‌دانستند و معتقد بودند که ما دیگر به کرات دیگر سفر کرده و دین افیون توده‌ها و بازدارنده انسان است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: اسلام وعده داده است که ابر قدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند و ما نزدیک می‌شویم.

وی با اشاره به وضعیت وخیم آمریکا، گفت: گرفتاری‌هایی که شهدا برای آمریکا درست کرده بی‌سابقه بود و این همان فرار به جلو ترامپ است که برخی خبیث‌ها و برخی چراغ سبزها در داخل نشان می‌دهد که البته اگر این چراغ سبز نبود الان با این با مشکلات روبرو نبودیم.

آمریکا ببر کاغذی است

اسدی خاطرنشان کرد: چه خوب که امام راحل  فرمودند که اینها ببر کاغذی هستند و نمی‌توانند کاری بکنند به طوریکه شکست آنها را در فلسطین و یمن و عراق و سوریه مشاهده کردیم.  

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)  با بیان اینکه به مرحله‌ای رسیده‌ایم که رئیس جمهور آمریکا بعد از هزینه‌کرد ۷ تریلیاردی در عراق، شبانه و بدون اطلاع  در پادگان عراق حاضر شود و بعد از رسیدن به آمریکا این سفر را رسانه‌ای کنند، افزود: در حالی که رئیس جمهور ایران در یک برنامه قبلی و اطلاع داده شده به عراق سفر کرد و به زیارت رفته و به صورت آنلاین اخبار مربوط به کارها و برنامه‌هایشان را نشان می‌دادند و آیا با این حساب، آمریکا برنده است یا ما؟  

وی اضافه کرد: با وجود همه سیاه‌نمایی‌هایی که در صحنه‌هایی از طریق  فضای مجازی درست می‌کنند باز هم هیچ کاری از پیش نبرده‌اند.

اسدی گفت: ما سردار سلیمانی را داریم که خط مقدم را  به آن طرف مدیترانه برده است و یا پهبادها و موشک‌ها داریم که همه می‌دانند  چه کارهایی می‌توانند بکنند که حاصل فعالیتهوا فضای ما است و در حقیقت این  ارتش و سپاه بود که تلاش کرده تا به این امکانات و تجهیزات رسیدیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر