کد خبر: 948739
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
مدیرکل کمیته امداد اصفهان:
کمیته امداد و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان به مدت دو سال تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پارس جنوبی جم و در جریان امضای تفاهم‌نامه همکاری با باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، گفت: جامعه ورزشی استان و به‌ویژه اهالی فوتبال همواره همراه کمیته امداد و حامی نیازمندان همشهری خود بوده‌اند و منش پهلوانی را به‌درستی با ورزش حرفه‌ای درآمیخته‌اند.
متین پور هدف از امضای تفاهم‌نامه را در وهله اول استفاده معنوی از نام بلند تیم سپاهان عنوان کرد و افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ پهلوانی، برانگیختن احساس خیرخواهانه ورزشکاران و استفاده از ظرفیت آن‌ها در راستای کاهش فقر و تسکین آلام نیازمندان و محرومان جامعه از دیگر اهداف کلان این تفاهم‌نامه همکاری است.
وی مدت این تفاهم‌نامه را دو سال اعلام کرد و گفت: علاوه بر اهداف فرهنگی و معنوی عمده‌ای که به‌واسطه این تفاهم‌نامه دنبال می‌شود، ظرفیت اماکن فرهنگی و تفریحی در اختیار دو طرف برای برنامه‌های فرهنگی و هنری به اشتراک گذاشته می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان تأسیس مرکز نیکوکاری باشگاه سپاهان در مجموعه باغ فردوس را از دیگر دستاوردهای این تفاهم‌نامه عنوان کرد و افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در این مرکز با صلاحدید باشگاه در میان نیازمندان محدوده فعالیت آن توزیع می‌شود.
متین پور توافق برای خرید مقداری از کالاهای فرهنگی-هنری موردنیاز باشگاه از میان محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد اصفهان را از دیگر نتایج این تفاهم‌نامه برای جامعه تحت حمایت این نهاد اعلام کرد و گفت: پیش‌تر از این نیز مجموعه ذوب‌آهن اصفهان برای حمایت از نیازمندان مجری طرح‌های اشتغال مبادرت به چنین اقدام خداپسندانه‌ای کرده بود که امیدواریم با همکاری باشگاه سپاهان این اتفاق به یک جریان مؤثر در جامعه خیر و احسان استان تبدیل شود.
شایسته ذکر است که امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، مدیر عامل باشگاه، سرپرست تیم و تنی چند از بازیکنان این تیم با حضور در پایگاه جشن نیکوکاری که در ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان اصفهان برپاشده بود اقدام به ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر