کد خبر: 948481
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
نامزد ریاست فدراسیون هندبال گفت: مشکلات این رشته ورزشی را یک شبه نمی‌توان حل کرد.
جوان آنلاین: هادی خلیلی در خصوص برنامه هایش برای ریاست فدراسیون هندبال گفت: از زمان اعلام نامزدی رسمی من برای پست ریاست فدراسیون هندبال، تکیه اصلی بر روی برنامه‌ها و نظرات بوده تا صحبت کردن راجع به افراد و در تدوین برنامه‌های خود اساساٌ بر سه اصل، شفاف بودن، استفاده از خرد جمعی و شایسته سالاری با نزدیک کردن دیدگاه‌های گوناگون تکیه داشته‌ام.
وی ادامه داد: همانگونه که در گذشته بار‌ها تاکید داشته‌ام ما باید بر تداوم و بهبود اقداماتی که از سوی روسای سابق فدراسیون هندبال صورت گرفته، تمرکز کنیم. ضمن اینکه بر اعمال برنامه‌های اصلاحی تاکید فراوان دارم، اما باید از این امر فراتر رفته و بهتر و متفاوت‌تر عمل کنیم و از تجارب گذشته درس بگیریم.
کاندیدای ریاست فدراسیون هندبال تصریح کرد: هندبال طی سال‌های اخیر تغییرات بسیاری یافته است و در نتیجه شیوه مدیریت بر هندبال نیز باید تغییر پیدا کند و اصلاح شود. هرگز ادعا نمی‌کنم که همیشه درست عمل میکنم یا تمام راه حل‌های مشکلات امروز و آینده هندبال نزد من است، اما با در نظر گرفتن منافع هندبال در کل، استفاده از خرد جمعی و مشارکت دادن تمام گروه‌های ذینفع در هندبال می‌توان مشکلات را رفع و شایسته سالاری را حاکم کرد. در حال حاضر از این آمادگی برخوردارم که نظرات سازنده دیگران را با اصول کاری خود تلفیق کنم. هر چند که مشکلات یک شبه و بلافاصله حل نخواهند شد، اما در اسرع وقت باید به حل معضلات و مشکلات هندبال را پرداخت، چون مقاومت در راه حل این مشکلات و اعمال اصلاحات بسیار شدید خواهد بود.
خلیلی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین هدف من این است که از روسای هیئت‌های در کمیته‌های فدراسیون و همینطور هیئت رئیسه فدراسیون استفاده کنم، چرا که این موضوع در نهایت به یک خرد جمعی تبدیل خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار