کد خبر: 948138
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
سهراب در المپیک وزنه خواهد زد
قهرمانی ایران در مسابقات چهارمین دوره وزنه برداری جام فجر در حالی بدست آمد که کیانوش رستمی بعنوان بهترین وزنه بردار شناخته شد. این مسابقات که گزینشی المپیک ۲۰۲۰ نیز بود، از حساسیت بالایی برخوردار بود.
سرویس ورزشی جوان آلاین – وحید صابری: علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفت‌وگو با "جوان آنلاین" درباره برگزاری چهارمین میزبانی ایران در جام فجرگفت:میربانی بسیار خوبی در این دوره داشتیم. قرار بود ۲۰ کشودر در این دوره حضور پیدا کنند که به دلایل استاندارد‌های جهانی اعمال شده از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری و مقررات آنتی‌دوپینگ، برخی از کشور‌ها نتوانستند در مسابقات حاضر شوند.
مرادی: از کیانوش رستمی حمایت می‌کنیموی افزود: وزنه‌برداری از جمله ورزش‌هایی است که باید پاک باشد و از حساسیت‌های که زیادی در این ورزش وجود دارد، وزنه‌برداری ایران همیشه در بحث دوپینگ پیشقدم بوده و در همین رویداد جام فجر نیز از همه قهرمانان آزمایش دوپینگ به عمل آمد. در این ٤ سال اخیر، نزدیک به ۵۰۰ تست دوپینگ در مسابقات داخلی و بین المللی از وزنه برداران ایران گرفته شد که فقط یک نمونه مثبت داشتیم و این خیلی خوب است و تمرکز ما روی موضوع پاک بودن وزنه برداری را نشان می‌دهد.
مرادی در مورد اعزام مرادی به هانوفر برای درمان آسیب دیدگی اش اظهار داشت: ما برای اینکه سهراب مرادی یکی از گزینشی‌های المپیکی را پشت سر بگذارد نام او را در لیست رد کردیم، اما وزنه نزد. او باید مشکلات جسمانی‌اش برطرف شود. پزشکان فعلا نظرات متفاوتی ارائه دادند، اما آنچه مشخص است اینکه او تا اردیبهشت فعلا باید استراحت کند. بعد وضعیت او مشخص می‌شود که باید به آلمان برود یا نه. جراحی نیاز دارد یا خیر. به هر حال ما تمام کار‌ها را برای درمان مرادی پیگیر هستیم تا انشاله بتواند در المپیک حضوری فعال داشته باشد. او حتما در المپیک خواهد زد.
رئیس فدراسیون در مورد وضعیت کیانوش رستمی هم اظهار داشت: کیانوش یکی از بهترین وزنه برداران ایران است. ما همه جوره از کیانوش رستمی حمایت کرده‌ایم و خواهیم کرد. اینکه گفته می‌شود کیانوش کارهایش را با کمیته ملیالمپیک هماهنگ می‌کند اصلا درست نیست و ما تمام کار‌های او را مدیریت می‌کنیم. درواقع او با حمایت ما وزنه می‌زند.
وی درباره انتخابات پیش رو درفدراسیون هم اظهار داشت: بالاخره دوره مدیریت من اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید و وبرهی از دوستانهم برای شرکت در انتخابات نامزد شده‌اند و من حتی انتظار داشتم که بیشتر از این هم از انتخابات استقبال کنند. همه آن‌ها در جهت کمک به این رشته آمده‌اند و هر کسی در این شرایط می‌تواند کمکی بکند از این مسئله استقبال خواهم کرد. وزیر ورزش نیز خیلی شفاف مسائل را پیگیری می‌کنند، امیدوارم هر نتیجه‌ای در انتخابات رقم می‌خورد به نفع ورزش کشورمان باشد. من ۲۵ سال پیش رئیس این فدراسیون بودم، واقعا خوشحالم که این افراد در انتخابات شرکت کرده‌اند. امیدوارم که نتیجه انتخابات به نفع ورزش کشور باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار