کد خبر: 947946
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
خشم هواداران رئال بعد از دومین باخت متوالی در ال‌کلاسیکو
بارسلونا با تحمیل دومین شکست متوالی به رقیب سنتی‌اش تکلیف رئال‌مادرید را یکسره کرد تا هواداران کهکشانی یکصدا نام «مورینیو» را فریاد بزنند.
شیوا نوروزی
جوان آنلاین: پیروزی یک بر صفر آبی‌و‌اناری‌ها در برنابئو فصل رؤیایی تیم والورده را تکمیل کرد و حالا بارسا با قدرت و اطمینان بیشتری به استقبال حریفان بعدی می‌رود. آژیر قرمز در پایتخت به صدا درآمده و به نظر می‌رسد، سولاری در یک قدمی اخراج قرار داشته باشد.

رکورد جدید
بارسلونا علاوه بر اینکه دو ال‌کلاسیکوی متوالی را در عرض سه روز برده، یک رکورد جدید به ثبت رسانده است. تا قبل از بازی شنبه شب هر یک از دو تیم ۹۵ بازی را به سود خود خاتمه داده بودند، اما حالا پس از ۸۷ سال تعداد برد‌های آبی‌و‌اناری‌ها در ال‌کلاسیکو از رئال بالاتر رفته و این رکورد برای کاتالان‌ها اهمیت زیادی دارد. ارنستو والورده از این پیروزی تاریخی به شدت خوشحال بود و از همه بازیکنانش رضایت کامل داشت، حتی لیونل مسی: «پیروزی در برنابئو بسیار پیچیده است. تصور کنید دو پیروزی چقدر عجیب است. آن‌ها به دروازه ما حمله و تلاش کردند تا به ما ضربه بزنند، اما ما وقتی صاحب توپ بودیم، موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کردیم. دیدار دشواری بود، اما ما راضی هستیم. در دیدار روز چهارشنبه، ما در نیمه اول خوب نبودیم و در این دیدار مصمم شدیم تا بیشتر کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم. بعد از گل، این فرصت را داشتیم که کار آن‌ها را تمام کنیم. در دفاع ما خیلی خوب کار کردیم. البته فکر می‌کنم همه در این دیدار عالی ظاهر شدند.»

ضعف در گلزنی
سرمربی رئال بدترین روز‌های عمرش را سپری می‌کند. تیمش از کوپا‌دل‌ری حذف شده و در لیگ نیز اختلافش با صدر بسیار زیاد است. سولاری به عنوان سکاندار رئال علت دو باخت اخیر قو‌های سفید را اینگونه توضیح داد و از عجول بودن هواداران انتقاد کرد: «از همه روش‌ها برای پیروزی برابر بارسا استفاده کردیم، اما به نتیجه نرسیدیم. بازی نزدیکی بود و دو تیم آن را جدی گرفته بودند. اگر گلزنی نکنید، پیروزی سخت می‌شود. ما در دقایق زیادی فوتبال بازی کردیم و کار‌هایی را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم. اکنون باید به تلاش خود ادامه دهیم و خود را بهتر کنیم. بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند. بازی در تمام ۹۰ دقیقه برابر بود. تیم حریف در نیمه نخست گلزنی کرد و این اختلافمان بود. گرت بیل برای باشگاه کار‌های زیادی کرده است. همه بازیکنان شایسته احترام هستند. با این حال هواداران صبور نیستند. بدون شک فاصله ما با بارسا زیاد است، اما دست از تلاش برنمی‌داریم، چون تعهد داریم و تا پایان می‌جنگیم.»

پرز و سولاری بروند
کاسه صبر هواداران رئال لبریز شده؛ دو باخت متوالی در ال‌کلاسیکو موجب شد تا مادریدی‌ها پرز، رئیس باشگاه را مقصر اصلی این تحقیر بنامند؛ فروش کریس رونالدو، حضور گرت بیل در زمین و قرارداد با سولاری تصمیماتی است که هواداران آن‌ها را دلیل شکست در دو ال‌کلاسیکوی متوالی می‌دانند. علاوه بر سوت‌هایی که علیه بیل زده شد، تماشاگران رئالی خواستار برکناری رئیس باشگاه و بازگشت دوباره خوزه مورینیو شدند. واکنش آقای خاص که این روز‌ها به عنوان کارشناس برنامه‌های فوتبالی فعالیت می‌کند، به این مسئله جالب توجه بود: «عملکرد این تیم خوشحال‌کننده نبود. بازیکنان رئال‌مادرید نتوانستند پا به پای حریف بیایند. صادقانه از تمجید‌های آقای تباس، رئیس لالیگا خرسند شدم. افتخار کردم که او از من به عنوان کسی که برای این لیگ مؤثر بوده، نام برده است.»

عمدی نبود
درگیری راموس و مسی در طول بازی توجه همه را به خود جلب کرده بود. کاپیتان رئال حتی در یک صحنه به صورت مسی ضربه زد، اما جریمه نشد. راموس پس از بازی و به‌رغم همه انتقاد‌های مطرح شده، علاوه بر سهوی خواندن خطا روی مسی با امیدواری از آینده سخن گفت: «بازی کردن مقابل بارسا یک کابوس نیست. پیروزی در این بازی برای بارسلونا یک گام مهم دیگر بود. این تیم اختلافش را با ما بیشتر کرد و حیف که ما نتوانستیم فاصله‌مان را کمتر کنیم. اکنون اختلاف ما با این تیم خیلی زیاد شده است. تا پایان رقابت خواهیم کرد، چون هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. در خصوص درگیری با مسی هم باید بگویم آن یک صحنه از بازی بود و عمدی آن کار را نکردم. با این حال از موضوع بد برداشت شد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار