کد خبر: 947905
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
جنجال والیبالی بازهم در ورامین
دور رفت مرحله پلی‌آف نیمه نهایی امروز با انجام دو دیدار برگزار شد که تیم‌های شهرداری ورامین و سایپا تهران در بازی نخست به پیروزی رسیدند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: در بازی نخست که در مازندران برگزار شد، تیم کاله با نتیجه ۳ بر یک از میهمان خود سایپا شکست خورد. کاله در حالی شکست خورد که در ست اول به پیروزی رسیده بود. دراین دیدار کاله ست اول را ۲۵-۲۳ به پایان رساند. اما در سه ست بعدی بازی را با نتایج ۱۷-۲۵ و ۲۰-۲۵ و ۲۷-۲۹ مقابل حریفش واگذار کرد تا چشم انتظار بازی برگشت باشد.
در دیگری بازی که با حواشی زیادی همراه بود تیم پدیده در ورامین برابر شهرداری ۳ بر یک شکست خورد. این بازی حساس با برخورد فیزیکی بازیکنان به پایان رسید. نبود ویدئوچک و عدم قاطعیت داور به خصوص در استفاده از کارت‌های خود همراه بود از عوامل مهم درگیری بازیکنان در پایان بازی بود. تیم شهرداری ورامین نیز تیم پیام را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و روز چهارشنبه در مشهد باید برای کسب پیروزی دوم و صعود به فینال تلاش کند. پس از پایان بازی بین سید محمد موسوی و بازیکنان شهرداری ابتدا بحث لفظی پیش آمد که د. رنهایت منجر به درگیری فیزیکی نیز شد. این بازی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهیدگلعباسی ورامین برگزار شد.
در این دیداربحث داوری مسابقات حاشیه ساز بود. مشهدی‌ها خصوصاً محمد موسوی نسبت به این تصمیم داور مسابقه اعتراضات زیادی را انجام دادند که با این حال داور اول پس از صحبت با داور دوم از رأی خود بازنگشت. همچنین شعار‌های هواداران تیم ورامین بر علیه جبار قوچان‌نژاد سرمربی تیم پیام مشهد باعث شد تا سید محمد موسوی بازیکن سرعتی تیم پیام نسبت به این حرکت هواداران ورامینی عصبی شده و به سمت داور برود. در پایان بازی نیز هواداران ورامین شعار‌هایی را بر علیه موسوی دادند که بار دیگر جو سالن را بهم ریخت.


محمدی‌راد: دلیل حواشی را نمی‌دانم!
سرمربی تیم والیبال ورامین شهرداری ورامین گفت: نمی‌دانم چرا در پایان بازی حواشی به وجود آمد. رحمان محمدی‌راد در مورد پیروزی سه بر یک تیم شهرداری ورامین مقابل پیام مشهد در مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌برتر والیبال، توضیح داد: بازی خوبی را شاهد بودیم و توقع چنین بازی سختی را داشتیم. با این حال امروز در سرویس‌ها خوب بودیم و توانستیم مزد این عملکرد خوب را با کسب پیروزی بگیریم. او همچنین در مورد حواشی به وجود آمده در پایان این بازی توضیح داد: واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که اعتراضات به وجود آمد، زیاد هم وارد جزئیات نشدم. محمدی‌راد در خصوص تأثیر هواداران تیم شهرداری ورامین در کسب این پیروزی نیز گفت: واقعاً دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم، چون در کسب این پیروزی واقعاً تأثیرگذار بودند. امیدوارم این آخرین میزبانی ما در این مرحله باشد. او در مورد بازی برگشت مقابل پیام مشهد نیز گفت: قطعاً بازی در مشهد سخت خواهد بود و ما نیز برای این موضوع آماده می‌شویم. محمدی‌راد در پاسخ به این سوال که چرا در ست سوم بازی تیم ورامین نتیجه را واگذار کرد، توضیح داد: به هر حال پیام تیم کوچکی نیست که انتظار برد ۳-۰ مقابل آن‌ها را در نیمه‌نهایی داشته باشیم. زمانی که آن‌ها در دفاع آسیب پذیر بودند با سرویس‌های خوب توانستند در ست سوم نتیجه بگیرند، اما خوشحالم که این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

نتایج بازی‌های اول نیمه‌نهایی مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر والیبال
شهرداری ورامین ۳ - ۱ پیام مشهد (۲۵-۱۵، ۲۵-۲۰، ۲۴-۲۶ و ۲۵-۱۹)
کاله مازندران ۱ - ۳ سایپا تهران (۲۵-۲۳، ۱۷-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۷-۲۹)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار