کد خبر: 947702
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
با روایتگری حاج عظیم ابراهیم پور صورت گرفت
کاروان راهیان نور خارجی خواهر و برادر در آخرین روز از سفر چهار روزه مناطق علملیاتی جنوب از یادمان شلمچه بازدید کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج؛ صبح امروز کاروان راهیان نور خارجی خواهر و برادر در آخرین روز از سفر چهار روزه مناطق علملیاتی جنوب از یادمان شلمچه بازدید کردند.


در این بازدید حاج عظیم ابراهیم پور راوی منطقه عملیاتی شلمچه با گریزی به اتفاقات چند دهه اخیر انقلاب اسلامی گفت: دو مکتب و جبهه در دنیا هستند که برای مدیریت جهان طرح و برنامه دارند یکی جبهه حق که همان انقلاب ناب اسلامی است و دیگری جبهه باطل صهیونیست.


ابراهیم پور افزود: زمانی که انقلاب ناب اسلامی ایجاد شد صهیونیست ها ۵۲ کودتا علیه انقلاب به راه انداختند و ۱۷ هزار از انقلابیون را شهید کردند ولی کوچکترین خدشه ای به اصل انقلاب ناب وارد نشد.


وی در همین خصوص اظهار داشت: زمانی که جنگ رژیم بعث عراق بر ما تحمیل شد ۳۶ کشور دنیا بر علیه انقلاب اسلامی وارد میدان شدند و در یک جنگ نابرابر رزمندگان جبهه حق به پیروزی ها و رشادت های ارزشمندی رسیدند.


وی ادامه داد: شلمچه یکی از پر حادثه ترین و مهمترین نقاط دفاع مقدس است که عملیات های بسیاری از جمله عملیات بیت المقدس، رمضان، والفجر8 و کربلای پنج در شلمچه انجام شد و پس از فتح شلمچه بود که دنیا برای اولین بار مرزهای بین المللی ایران را به رسمیت شناخت.


ابراهیم پور ادامه داد: زمین خاکی شلمچه، زیباتر از آبی آسمان است چرا که شلمچه قتلگاه شهیدان عاشقی است که با توسل به ائمه اطهار برای رسیدن به خدا بی قرار بودند و در نهایت به آرزوی خودشان(شهادت) رسیدند.


وی در پایان از رشادت های نوجوانان و جوانان حاضر در عملیات های مختلف و متنوع منطقه شلمچه مطالبی را بیان کرد.


در پایان مراسم کاروان راهیان نور دانشجویی خارجی عهد و پیمانی مجدد با شهدا بستند و با خاطراتی خوش کوله باری پر از معنویت و نور شهدا آبادان را به سمت تهران ترک کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار