کد خبر: 947325
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه در هر برهه از انقلاب عامل پیروزی و غفلت از آن عامل شکست خواهد بود.
سردار اصغر عباسقلی زاده در همایش ’’ سیری در ادبیات پایداری” که در دانشگاه پیام نور برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی یک پاسخ محکم در برابر کسانی است که معتقد بودند مسلمانان قادر به پیاده کردن احکام و قوانین اسلام در قالب یک حکومت اسلامی نیستند.
 
وی با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه زهرا (س) به مناسبت ولادت آن حضرت، اظهار کرد: هنگامی که مسلمانان در معرض تهدیدات دشمنان قرار گیرند، امر مقدس جهاد سبب ماندگاری اسلام و حفظ عزت مسلمانان خواهد بود.
 
عباسقلی زاده با بیان این که پیروی از ولایت فقیه یک موضوع ابداعی و ابتکاری نیست، گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه ریشه در فرمان خدا داشته و خداوند پس از اطاعت از خود و پیامبر، به اطاعت از اولیا خدا فرمان می‌دهد.
 
وی با بیان این که پیام ولایت فقیه همواره ریشه در قرآن دارد، اظهار کرد: اگر رهبر انقلاب اسلامی موضوع اقتصاد مقاومتی را تکرار می‌کنند ریشه در قرآن داشته و هنگامی که عبارت ’’آتش به اختیار’’ را استفاده می‌کنند، جای تاسف برای مسئولان است.
 
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام کمبودهای تجهیزاتی و موشکی در دوران دفاع مقدس به لطف خدا و به برکت پیروی از امام راحل و جهاد خالصانه سربلند شد.
 
عباسقلی زاده با بیان این که انقلاب اسلامی یک انقلاب بی نظیر است، گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از عبرت های تاریخی بوده و به همین جهت یک انقلاب بی نظیر در تمام جهان است، همچنین امید است با پیروی از ولایت فقیه این انقلاب شاهد شکوفایی بیش از پیش  بوده و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر