کد خبر: 947280
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
سناریوی مضحک بی‌بی‌سی فارسی برای مخدوش کردن خبر دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب
بی‌‎بی‌‎سی فارسی که همواره پیش‌رو در خوش خدمتی برای دشمنان جبهه مقاومت بوده، در کانال تلگرامی خود بلافاصله ذیل خبر دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب، متنی را از پیام یک مثلاً سرباز منتشر کرد و با یک سناریوی رسانه‌ای مضحک تلاش کرد خبر دیدار آیت الله خامنه‌ای با بشار اسد را در ذهن مخاطبان خود مخدوش سازد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: انتشار عکس چهره‌های خندان رئیس جمهور سوریه و رهبر انقلاب اسلامی آن هم در حالتی بسیار صمیمی و دوستان و خبر این دیدار حسابی کام دشمنان جبهه مقاومت را تلخ کرد. از همین رو حال که خود را در میدان حقیقی شکست خورده یافته‌اند، تمام تلاششان را کردند تا تأثیر این دیدار را در ذهن مخاطب ایرانی مخدوش سازند.

بی‌‎بی‌‎سی فارسی که همواره پیش‌رو در خوش خدمتی برای دشمنان جبهه مقاومت بوده، در کانال تلگرامی خود بلافاصله ذیل خبر این دیدار، فیلمی را از صف مرغ و گوشت در ایران قرار داد تا به زعم خود نشان دهد در همان حال که ایران حامی اصلی بشار اسد در منطقه و جهان است و رهبر ایران، رئیس جمهور سوریه را در آغوش کشیده، در ایران مردم در صف‌های مرغ و گوشت ایستاده‌اند و شرایط اسفناکی دارند!

کمی بعد سربازان فارسی زبان ملکه ظاهراً دریافتند که راه‌های بهتری هم برای خدمت به اهداف ملکه هست در نتیجه سریع خبر صف گوشت و مرغ را حذف و یک پیام به ظاهر ارسالی به بی‌بی‌سی را جایگزین آن کردند. در این پیام که هیچ مدرکی دال بر صحت آن وجود ندارد، فردی به نام وحید، که باز هم وجود یا عدم وجود خارجیش معلوم نیست، مدعی شده، سرباز نیرو هوایی است و ماه‌ها حقوقش را دریافت نکرده. در این خبر از زبان وحید نوشته شده: «جیره غذایی خیلی کم شده، ماست و هیچ چیزی کنار غذا نمی‌دهند. از دی ماه به این طرف هم جیره کم شده هم مرخصی دیگه نمی‌فرستند.»

دست و پای سربازان ملکه برای نجات رسانه‌ای دشمنان مقاومت

هدف از هم نشین کردن این دو خبر در کنار یکدیگر کاملاً واضح است، بی‌بی‌سی تلاش کرده به مخاطب القاء کند که جمهوری اسلامی در حالی از بشار اسد حمایت می‌کند که سربازان نیروی هواییش از گرسنگی کاسه صبرشان لبریز شده است.

این سناریوی رسانه‌ای مضحک همه دست و پایی است که شبه رسانه ملکه پس از سفر بشار به ایران که نشان بارز شکست سیاست‌های ۴۰ساله اروپا و آمریکا در منطقه است، می‌زند تا حال که صحنه فیزیکی را باخته‌اند حداقل بتوانند ماهی‌ای از آب گل آلود رسانه بگیرند و پیام این سفر را در اذهان عمومی سیاه کنند؛ اما خوب است کارکنان بی‌بی‌سی چشم و گوش باز کنند و پیام راهپیمایی دو هفته پیش ملت ایران را که پر بود از شعارهایی حمایتی از انقلاب اسلامی بشنوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار