کد خبر: 947009
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان تشکیل صندوق اعتبارات خرد زنان را گامی در راستای توانمندسازی زنان روستایی دانست و گفت: سطح دسترسی زنان روستایی و عشایر به تسهیلات ارزان قیمت طرح توانمندسازی زنان و اشتغال روستایی افزایش یافته است.

مراد خادم در نشستی با مدیران عامل صندوق‌های زنان روستایی شهرستان آرادان اظهار کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل بالقوه‌ای که در زنان روستایی و عشایر وجود دارد در جهت توانمند سازی و خودکفایی آنان استفاده کرد .
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان از افزایش دسترسی زنان روستایی کم‌درآمد به تسهیلات طرح توانمند سازی زنان روستایی برای فعالیت‌های مشارکتی مرتبط با بخش کشاورزی، خبر داد و افزود: کمک به ایجاد اشتغال و افزایش سطح درآمد زنان روستایی و عشایر از اهداف تشکیل صندوق ‌های اعتباری خرد زنان روستایی است.
خادم گفت: ضرورت و اهداف تشكيل صندوق اعتبارات خرد براي زنان روستايي به سه ركن اساسي برنامه توسعه اعتبارات خرد يعني تسهيلات، پس انداز و توانمندسازي زنان روستايي بستگی دارد .
وی با اشاره به ضرورت انتخاب تسهيل‌گر و به دنبال آن تشكيل كارگاه‌هاي آموزشي ويژه كارشناسان و اعضاي صندوق‌ها افزود: ایجاد کارگاه‌های آموزشی فرصت بسیار مناسبی برای حمایت از زنان روستایی و تقویت صندوق‌ها خرد زنان است و زنان روستائی در این کارگاه‌ها می‌توانند با فرصت های شغلی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان با بیان اینکه زنان روستایی به عنوان بخشی از جامعه سهم عمده‌ای در رشد و شکوفایی و اقتصاد خانواده دارند اضافه کرد: به منظور بهبود و توسعه کسب و کار زنان ‏به ویژه زنان روستایی فعالیت‌هایی در زمینه توانمندسازی آنان انجام گرفته که تشکیل صندوق اعتبارات خرد ‏زنان روستایی از جمله آنها است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از مسوولان استان خواست فرصت حضور زنان روستایی و عرضه محصولات آنان در این نمایشگاه‌ها را فراهم کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر