کد خبر: 946666
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
فرماندار:
فرماندار سمنان گفت: 50 مدرسه با 320 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان مشخص شد.

سید عباس دانایی در جلسه مشترک ستاد خدمات سفر و ستاد تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان سمنان در محل فرمانداری، افزود: 2 سالن مدیریت بحران برای اسکان ضروری مسافران آماده می شود و 2 باغ گل محمدی و نرگس برای بازدید همشهریان و مسافران نوروزی به زودی به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: ارائه خدمات در سه محور جامعیت، جذابیت و تنوع مطلوب در نوروز 98 نسبت به نوروز سال گذشته در دستور 11 کمیته خدمات سفر شهرستان سمنان قرار دارد.
وی بر تقویت نقاط قوت کمیته ها به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر در نوروز 97 تاکید و تصریح کرد: شناسایی و رصد نقاط ضعف و برطرف سازی آن ها برای ارتقای خدمت رسانی به مسافران نوروزی این شهرستان ضروری است.
دانایی ادامه داد: هماهنگی و تعامل مطلوب بین کمیته ها در تحقق اهداف حائز اهمیت است.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان سمنان در ایام نوروز میزبان تعدادی از وزیران کابینه دولت است.
دانایی با اشاره به ضرورت حضور فعال روستاهای سمنان در تعطیلات نوروز 98 در جذب گردشگران، تاکید کرد: خدمات سفر این شهرستان در 2 شبکه مجازی برای مسافران و زائران ثامن الحجج اطلاع رسانی می شود.

فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان گفت: بازسازی نمازخانه های سطح شهر، برگزاری برنامه های نوروز خوانی، برگزاری جشنواره های متنوع ، پاکسازی معابر و دیوارهای سطح شهر، پاکسازی جایگاه گاز و بنزین، آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی از ابتدای اسفند به صورت حضوری و اینترنتی و اسقرار پایگاه های ایمنی سلامت در ورودی ها و سطح شهر از جمله برنامه های این ستاد برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
وی ادامه داد: کلیه حفاری ها در شهر سمنان از 15 اسفند تعطیل می شود.
دانایی یادآور شد: نمایشگاه بهاره از 18 تا 24 اسفند در نمایشگاه بین المللی سمنان برپا می شود.
وی از تشدید نظارت و کنترل بر بازار با استقرار کانکس بازرسی در ابتدای خیابان کهنه دژ و گشت های مشترک دستگاهای متولی در روزهای پایانی سال خبر دادو گفت: بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت ها در تحقق این امر الزامی است.
دانایی با اشاره به ذخیره سازی میوه شب عید در شهرستان سمنان، اضافه کرد: 115 تن سیب و 190 تن پرتقال از تاریخ 26 اسفند 97 در این شهرستان توزیع می شود.
وی ابرازداشت: روزانه 12 تن تخم مرغ در پنج واحد مرغ تخم گذار در شهرستان سمنان تولید می شود که با افتتاح 2 واحد جدید در اسفند 97 این رقم به 18 تن در روز می رسد.
فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان یادآور شد: 211 تن گوشت منجمد گوساله، 2.5 تن گوشت گرم گوساله، 44 تن گوشت گرم گوسفند و 6.5 تن گوشت منجمد گوسفندی از ابتدا سال 97 تا کنون در شهرستان سمنان توزیع شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر