کد خبر: 945752
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
رئيس سازمان سيما ،منظر و فضاى سبز شهردارى كرج خبرداد
رئيس سازمان سيما ،منظر و فضاى سبز شهردارى كرج از ساخت و تكميل مسير دوچرخه سوارى و پياده راه مجتمع تفريحى باغستان كرج خبر داد.

پيمان بضاعتى پور در  حاشيه جشنواره بادبادكها كه در مجتمع تفريحى باغستان برگزار شد،گفت:ساخت اين پياده راه در حدود ٢/٥ كيلومتر با عرض ٤ متر آغاز شده است و در  حاشيه  موازى كنار آن ٣ كيلومتر پيست دوچرخه سواري در حال تكميل است كه تا سر خيابان ١٤ باغستان امتداد پيدا مى كند.

اين مسئول افزود:در حاشيه اين پياده راه جانمايى نيمكت، سطل زباله و پاى چراغ نيز پيش بينى شده است و در ارديبهشت ماه سال آينده به بهره بردارى مى رسد.

رئيس سازمان سيما ،منظر و فضاى سبز شهردارى كرج بيان كرد:با هماهنگى بعمل آمده با شركت آب منطقه اى استان البرز در حاشيه جداره هاى نهر دلمبر به زودى درخت كاشته خواهد شد تا شهروندان از انباشت زباله و نخاله در اطراف اين نهر خودداري كنند.

بضاعتي پور تصريح كرد: امیدوارم شاهد روزی باشيم که فرهنگ زیست محیطی در بین همه افراد جامعه نهادینه شود و طبیعت، این نعمت خدادادی، همیشه عاری از هر گونه آلودگی های زیست محیطی باشد.

وي با اشاره به برنامه های اين سازمان برای توسعه فضای سبز، يادآور شد: توسعه فضای سبز بر اساس معیار  استاندارد از اساسی ترین نیازهاى توسعه شهری است.

بضاعتى پور خاطرنشان كرد:همه تلاش شهرداری این است که سرانه فضای سبز شهری كلانشهر كرج  را به حد قابل قبولی برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار