کد خبر: 945471
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشـور از بـرگـزاری بـزرگ‌ترین رویـداد حرکت‌های جهادی با حضور نمایندگان گروه‌های جهادی، مسئولان کشوری و لشکری از امروز به مدت سه روز خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: دکتر محمد زهرایی اظهار داشت: این رویداد بزرگ در دو عرصه مجمع عالی گروه‌های جهادی و جشنواره ملی جهادگران با هم‌افزایی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی از امروز تا جمعه ۲۶ بهمن‌ماه در دو برنامه جداگانه در تهران برگزار خواهد شد.
وی با اشـاره به بـرگـزاری نـخـستین مجمـع عـالـی گـروه‌های جـهادی افـزود: بـه منظـور واگذاری بیش از پیش اختیارات تـرسیم هـدف، سیاستگـذاری و اجـرای حرکت‌های جـهـادی به گروه‌های جـهادی و پـس از برگزاری انتخابات شهرستانی و سپس استانی، نخستین مجمع عالی گروه‌های جهادی بـا حـضـور بیش از ۴۰۰ جـهـادگر به نمایندگی از ۱۱ هزار گروه جهادی برای برگزاری انتخابات در مـجتمـع سیـدالشهدای آبعـلی برگزار می‌شود.
زهرایی ادامه داد: در ایـن مجمـع با برگـزاری انتـخابات بین جـهادگران، مسئولان کمیته‌ها و کـارگـروه‌های مـجـمـع برای هدایت این حرکت عظیم خدمت‌رسانی انتخاب خواهند شد. رئیس سازمان بسیج سازندگی همچنین با اشاره به استقبال مردمی در ارسال بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ اثر به جشنواره جهادگران گفت: در دومین گام از این رویداد، دومین جشنواره ملی جهادگران به منظور تقدیر از تلاش جهادگران در عرصه‌هایی مانند راهبردی، عمرانی، فرهنگ و ادب، کشاورزی و رسانه در روز جمعه۲۶ بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی ۱۳آبان (لانه سابق جاسوسی امریکا) تهران برگزار خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علي اصغر كريمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
ان شاءالله كه جهادسازندگي مثل اول انقلاب براي نجات كشور تجديد حيات يابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار