کد خبر: 944729
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

علی اصغر کمالی زاده در این زمینه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی معجزه ای بزرگ بود که برای ملت ایران آزادی و استقلال  را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: در بهمن 57،  ملت ایران در سایه رهنمودهای امام خمینی (ره)، وحدت و همدلی توانستند پرونده سلطه رژیم شاهنشاهی را برای همیشه ببندند و زمینه  استقرار نظامی اسلامی را فراهم کنند.

کمالی زاده با تاکید بر اینکه مردم و هم مسئولین باید قدر انقلاب را بدانند، افزود: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و طی این سال‌ها شاهد توسعه همه جانبه کشور در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... بوده ایم.

این مسئول توضیح داد: باید قدر دستاوردهای نظام را بدانیم و در راستای شناساندن آنها به نسل جدید که انقلاب و شرایط خاص آن دوران را به چشم ندیده اند، تلاش کنیم.

شهردار کرج  با اشاره به اینکه دشمنان سعی دارند برکات انقلاب را کم رنگ جلوه دهند، خاطر نشان کرد: عظمت انقلاب اسلامی روز به روز در حال افزایش است و همین دشمنان نظام و اسلام را به ستوه آورده است.

کمالی زاده  ابراز کرد: امروز دشمنان سعی دارند با روش‌های مختلف پایه های نظام را سست کنند ولی هرگز به این هدف نمی رسند چون  مردم ایران در طول این چهار دهه نشان داده اند پای آرمانهای انقلاب و نظام ایستاده اند و برای حفظ آنها حاضرند از جان خود هم بگذرند.

وی اضافه کرد: اسلام، مردم و ولایت فقیه سه رکن انقلاب اسلامی هستند و هیج قدرتی توان مقابله  با آنها را ندارد.

شهردار کرج گفت: استکبار جهانی برای به زانو درآوردن انقلاب، برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده  ولی این برنامه ریزیها در سایه ولایت فقیه، همدلی و وحدت مردم به جایی نمی‌رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار