کد خبر: 944599
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
به همت آموزشگاه تی آرت شاهرود
نمایش «ننه گل ممد» با محتوای نمایش طنز خانوادگی، طنز اجتماعی و به کارگردانی حسن سرچاهی در شاهرود بر روی صحنه می‌رود
نمایش «ننه گل ممد» با محتوای نمایش طنز خانوادگی، طنز اجتماعی و به کارگردانی حسن سرچاهی است که این نمایش از ۲۳ بهمن به مدت یک ماه در سالن هلال احمر به روی صحنه می‌رود.
کارگردان وبازیگر این اثر هنری گفت: این نمایش برای اولین بار با این مضمون به روی صحنه می‌رود که موجب شور ونشاط اجتماعی درخانواده‌ها ومردم هنردوست خواهدشد. در این نمایش هنرمندان حرفه‌ای و با تجربه در کنار هنرمندان جوان و پر انرژی همکاری می‌کنند.
حسن سرچاهی با اشاره به هنرمنداني که در اين نمايش حضور دارند، افزود: مسعود صنحتی، وجیهه اشرفی، میترا قرایی، شیما قرایی، علی مهرابی، علی بیطرف، زهره مراد زاده در اين اثر هنري هنرنمايي مي‌کنند.
کارگردان اين نمايش با اشاره به حضور ديگر دست اندرکاران ادامه داد: حمیداشرفی و یدالله اشرفی دراین نمايش کار نوازندگي را بر عهده دارند. وی ادامه داد: از مردم فرهنگ دوست استان سمنان و شهرستان شاهرود دعوت مي‌کنم که از این اثر هنری دیدن نمایند.
حسن سرچاهی در ادامه اظهارداشت: اجرای خصوصی این اثر هنری جهت مراکز فرهنگی هنری و مدارس نيز امکان پذير است و علاقه مندان مي‌توانند با شماره  09121977803 تماس حاصل کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر