بیبیسی به هر دری میزند تا چهل سال انقلاب اسلامی را سرشار از بدبختی جلوه دهد، اما این تلاشهای واهی خود گواهی شدهاند بر چهل سال سازندگی در دوران پسادیکتاتوری. به این ترتیب بهتر است سربازان ملکه پیش از آنکه دستگاه سلطنت جیرهومواجبشان را قطع کند، ویژه برنامههای چهل سالگی انقلاب را قطع کرده و به همان تحلیلهای آبکی خود از وقایع روز ادامه دهند. به قول حضرت حافظ «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست». سرویس سیاسی جوان آنلاین: شبه رسانه بیبیسی فارسی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی تمام سعی خود را میکند تا چهل سال گذشته را سرشار از بدبختی، نکبت و خرابی جلوه دهد. کمپین #چهل_سالگی_انقلاب از جمله سناریوهای رسانهای این شبکه است. آنها از مخاطبین خود خواستهاند، تصاویری از اماکن شهری در ایران ارسال و این اماکن را با تصاویر قبل از انقلاب مقایسه کنند.
برای مثال در یکی از این موارد تصویری از سینما رادیوسیتی تهران ارسال شده است و در توضیح آن نوشته: «فرزاد در فراخوان #چهل_سالگی_انقلاب ما شرکت کرده و عکسی از سینما رادیوسیتی تهران بعد از انقلاب به همراه عکسی قدیمی از همین مکان فرستاده. سینما رادیوسیتی از مدرن ترین سینماهای ایران بود که در آبان ۵۷ به آتش کشیده شد و پس از آن مصادره شد و متروک ماند.»

این در حالی است که پس از انقلاب اسلامی صدها سینما در سراسر کشور، حتی شهرستانها، ساخته شد؛ سینماهایی بسیار مدرن و مجهز که پیش از انقلاب تصورشان در رویا هم امکان پذیر نبود. در تهران پردیسهای سینمایی بزرگی ساخته شده است که سالنهای بسیار مجهز و کارآمدی دارند. پردیس سینمایی باغ کتاب با ۱۰ سالن یا پردیس سینمایی کوروش با ۱۲ سالن با گنجایش ۲۸۰۰ نفر نمونههایی از این دست است.
در یکی دیگر از عکسهای این کمپین عکسی از میدان ولیعصر منتشر شده است. این تصویر با آنکه با شیطنت، بیانصافی و مقایسه عکسی از شب و ساعات اوج ترافیک خواسته است بینظمی و ترافیک را به نمایش بگذارد اما خود نشان دهنده یکی از بزرگترین پروژههای شهرداری تهران با عنوان «ایوان انتظار» است.


