کد خبر: 944267
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
بازار بورس در یک حرکت سایدی و به دور از هیجان به کار روزانه خود پایان داد و با رشد ۱۴۱.۹۰ واحدی توانست در ۱۶۰ هزار و ۲۹۴ واحد آرام گیرد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۴۱.۹۰ واحد رشد به ۱۶۰ هزار و ۲۹۴ واحد و ارزش روز بازار به ۶۰۸ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۴۱.۱۳ واحد افزایش به ۴۶ هزار و ۴۶۶ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۲۰۶.۶۹ واحد رشد به ۲۹ هزار و ۸۳۵ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۱۴۵.۲۹ واحد افزایش به ۲۰ هزار و ۹۷۳ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۳۰۵.۵۱ واحد افزایش به ۱۷۵ هزار و ۵۸۶ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۳۷.۹۶ واحد افزایش به ۱۱۹ هزار و ۳۷۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۲۲.۳۹ واحد رشد به رقم ۳۱۳ هزار و ۱۴۸ واحد رسید.

نماد فولاد، فارس، خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد وتجارت، مبین، وامید بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۷.۱۰ واحد رشد به رقم ۱۹۳۲.۰۴ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۸۸۸ میلیون و ۲۵۷ هزار برگ سهم در قالب ۱۲۰ و ۹۵۶ هزار برگ به ارزش ۳۴۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار