کد خبر: 944031
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طرح گازرسانی به یک شهر، ۲۰۵ روستا، ۱۱۰۵ واحدصنعتی و ۲ خط انتقال مورد افتتاح و یا کلنگ زنی قرار خواهد گرفت.

سیدحمیدفانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش های انجام شده در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری و افتتاح رسمی طرح گازرسانی به شهر سمیع آباد و 113 روستای استان با هزینه 136 میلیارد و 767 میلیون تومان خواهیم بود.

وی افزود: پروژه های گازرسانی به 171 واحد تولیدی و دو ایستگاه تقلیل فشار در سراسر استان نیز به طول 17 هزار و 540 متر شبکه و 24 میلیارد و 456 میلیون ریال در این مدت افتتاح می شود.

فانی ادامه داد: افتتاح خط انتقال 16 اینچ تربت حیدریه - کاشمر با صرف هزینه 77 میلیارد تومان نیز بخش دیگر طرح های به اتمام رسیده شرکت ملی گاز ایران در خراسان رضوی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در همین مدت عملیات اجرایی گازرسانی به 92 روستا و 934 واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار 200 میلیارد تومان آغاز می شود. همچنین کلنگ احداث خط انتقال 30 اینچ دیزباد-تربت حیدریه به طول 70 کیلومتر و اعتباری معادل 120 میلیارد تومان به صورت رسمی به زمین زده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: میزان اعتبار و هزینه های تخصیصی به پروژه های گفته شده بجز خطوط انتقال دیزباد - تربت حیدریه و تربت حیدریه – کاشمر که از محل اعتبارات ملی تامین شده از منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران می باشد.

شرکت گاز خراسان رضوی هم اکنون با 31 هزار کیلومتر شبکه رتبه اول شبکه گاز کشور را دارا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار