کد خبر: 943720
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی گفت:15 هزار و 241 خانوار بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان بسته حمایتی و معیشتی دولت را دریافت کردند.

محمد نظری  افزود:طبق قولی که از وزیر محترم گرفته ایم 180 هزار نفر از بیمه شدگان صندوق در مرحله بعدی تا اواخر بهمن سال جاری بسته حمایتی خود را دریافت می کنند.
نظری از پرداخت 400 میلیارد تومانی صندوق برای بازنشستگی پیش از موعد در آذربایجان شرقی هم خبر داد و اضافه کرد: از بابت پنج درصد سهم بیمه شده، اجرای طرح بازنشستگی پیش از موعد و ماده هشت از دولت سه هزار و 950 میلیارد تومان مطالبه داریم.
وی با بیان اینکه شهرستان بستان آباد با پوشش 89 درصدی رتبه اول صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر را به خود اختصاص داده است، گفت: در این شهرستان 853 مستمری بگیر صندوق داریم.
نظری، مستمری بگیران استان را 15 هزار و 241 نفر عنوان کرد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ عمومی بیمه، ستاد توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر در 21 شهرستان تشکیل می شود.
وی اظهار داشت: اولین ستاد در شهرستان بستان آباد با حضور مسئولان شهرستانی و استانی و 94 کارگزار با هدف آسیب شناسی و انتقال تجربیات و ارائه مشکلات موجود در مسیر بیمه، تشکیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر