کد خبر: 941205
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز تاکید کرد
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز گفت: راهبرد ورود صنايع به نواحي روستايي به عنوان راهكاري براي توسعه اقتصادي و اجتماعي كشورهاي در حال توسعه تلقي مي شود.

محمدامين فرشي با اشاره به اينكه نواحي صنعتي روستايي باعث جذب صنايع كوچك در روستاها و موجب تقويت اقتصاد روستايي مي شود،افزود: فزايش ارزش افزوده مواد توليدي، ايجاد مشاغل و صرفه جويي در مصرف سرمايه ها از ديگر نتايج ورود صنايع به روستاهاي كشور است.

فرشي تاكيد كرد: افزايش درآمد، رضايت و ثبات شغلي و عدم مهاجرت و انگيزه ماندگاري، تغيير در الگوي مصرف، تغيير در تركيب سني جمعيت، مشاركت در امور روستا، استفاده از رسانه هاي ارتباط جمعي و ... نيز از پيامدهاي استقرار صنايع در روستاهاست.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان البرز با بيان اينكه استقرار صنايع در نواحي روستايي بايد با رعايت الزامات زيست محيطي صورت گيرد، خاطرنشان كرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در راستای اقدامات توسعه ای سازمان صنایع کوچک در حوزه روستایی، برنامه ایجاد و توسعه نواحی صنعتی روستایی را دنبال کرده و در خصوص تدوین طرح‌های اشتغالزا در مناطق روستایی و حمایت از اجرایی شدن آنها تلاش می کند.

به گفته فرشي ايجاد 7 ناحيه صنعتي روستايي در استان البرز در دستور كار قرار دارد كه با عملياتي شدن و بهره برداري از اين طرح ها زمينه اشتغال براي جوانان روستاهاي البرز فراهم خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار